آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

ابوترابی: مذاکرات هسته‌ای با اشراف رهبری هدایت می‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,سید محمد حسن ابوترابی فرد

 

اخبار سیاسی - ابوترابی: مذاکرات هسته‌ای با اشراف رهبری هدایت می‌شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فعالیت تیم هسته ای و مذاکرات آن به طور کامل با نظر نهادهای کلیدی نظام، شورای عالی امنیت ملی و اشراف شخص رهبر معظم انقلاب هدایت می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ˈ سید محمد حسن ابوترابی فرد ˈ روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید با رد ادعای عقب نشینی ایران از مواضع هسته ای خود در توافقنامه ژنو گفت: هر چند تحت فشار تحریم ها قرار داریم اما هم اکنون در موضع قدرت هستیم و از موضع خود مبنی بر حق داشتن فناوری هسته ای عقب نشینی نکرده ایم.


وی انتخابات 24 خرداد را موجب خلق موضع اقتدار جدید سیاسی برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: غربی ها به دلایل مختلف به این نتیجه رسیده اند که باید درپرونده هسته ای با ایران به توافق برسند و این بدلیل موضع قدرت ایران است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت کامل 18 هزار سانتریفیوژ و غنی سازی اورانیم در 9 هزار سانتریفوژ گفت: ما از ابتدا نیز تاکید کردیم که به اورانیم پنج درصد نیاز داریم و این برای اهداف صلح آمیز ما کافی است و دنبال اورانیوم با غنای بالاتر از پنج درصد نیستیم.


ابوترابی گفت: مقامات آمریکایی در ابتدا و پس از امضای توافقنامه اذعان کردند که بدلیل شکست در فشارهای خود علیه ایران تن به مذاکره و توافق داده اند اما امروز پس از این که بوسیله تندروها تحت فشار قرار گرفتند تفسیری متفاوت و خلاف از توافقنامه ژنو ارائه می دهند.
اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------