آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

اصلاح‌طلبي در جامعه ايران زنده است / اندیشه احمدی‌نژادی بزرگترین تهدید برای ثبات و امنیت ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خرازي: برخي ها نتوانستند اصلاحات را دفن کنند/ انديشه احمدي نژادي بزرگترين تهديد براي ايران است

رئيس شوراي مرکزي حزب نداي ايرانيان با بيان اينکه اصلاح‌طلبي در جامعه ايران زنده است، بيان کرد: به همين دليل نتوانستند اصلاحات را دفن کرده و مرگ آن را در جامعه رقم بزنند.

صادق خرازي صبح امروز در گردهمايي سراسري اعضاي شوراي مرکزي حزب نداي ايرانيان و رؤساي شعب سراسر کشور در مشهد با اشاره به موضوع انتخابات به عنوان يکي از مهمترين رخدادهاي سياسي کشور اظهار کرد: بي‌ترديد يکي از مهمترين نقاط حضور ما در صحنه سياسي ايران حضور در عرصه انتخابات است.

وي ادامه داد: انتخابات را بايد به معناي واقعي جدي بگيريم و شايد نياز باشد در اين مسير انتقادهايي را بپذيريم که در راستاي منافع ملي ايران و نيازهاي مبرمي باشد که در نظام سياسي و سند چشم‌انداز کشور مطرح است.

خرازي با بيان اينکه حزب نداي ايرانيان انتخابات را مهمترين و بزرگترين حرکت امسال خود مي‌داند، افزود: انتخابات اين دوره مجلس مهمترين انتخابات تاريخ مجلس در ايران است که قصد دارد از نگاه مردم يک ارزيابي مناسب داشته باشد.

رئيس شوراي مرکزي حزب نداي ايرانيان به وجود جريان‌هاي فکري و سياسي در کشور اشاره کرد و گفت: يکي از اين جريان‌ها جريان اصولگرا است که سال‌هاي متمادي در صحنه سياسي ايران در اريکه قدرت حکمراني کرده و در همه سطوح کشور حضور داشته‌ است، جريان اصولگرا نقاط مثبتي در کارنامه خود دارد و نبايد غير منصفانه هر آنچه را که انجام شده است به باد انتقاد گرفت.

خرازي ادامه داد: جريان ديگر، جريان اصلاح‌طلبي است که همچون جريان اصولگرايي روزگاري پر از فراز و فرود را طي کرده است و زماني برخي براي نبودنش جشن مي‌گرفتند و دغدغه برگزاري مجلس ترحيم را براي اصلاحات داشتند.

وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبي در جامعه ايران زنده است، بيان کرد: به همين دليل نتوانستند اصلاحات را دفن کرده و مرگ آن را در جامعه رقم بزنند.

خرازي ادامه داد: انديشه احمدي‌نژادي بزرگترين تهديد براي ثبات و امنيت جمهوري اسلامي ايران است و در اين موضوع نبايد ترديد کرد؛ کساني که شعارهاي آسمان‌کوب مي‌دادند و معتقد بودند که دست‌هاي پاک دارند، اما امروز شاهد ناپاک‌ترين دست‌هايي هستيم که دولت و بيت‌المال را تصرف کرده‌ بودند.

وي با تاکيد بر اينکه ما بناي رقابت با اصولگرايان را داريم، اظهار کرد: جريان انحرافي احمدي‌نژادي به عنوان يک خطر در ايران وجود دارد، اگر يکي از توهين‌هايي که در دوره جريان انحرافي احمدي‌نژادي انجام مي‌شد، در دوره اصلاحات نيز صورت مي‌گرفت، دولت را به استعفا مي‌کشاندند.

رئيس شوراي مرکزي حزب نداي ايرانيان افزود: سخنان انحرافي که در آن دوره انجام مي‌شد مورد مناقشه فکري علماي بزرگ اسلام بود اما اي کاش جرياني در برابر اين سخنان پاسخگو مي‌بود و اعلام مي‌کرد اشتباه کرديم.

خرازي به دوره مديريت جريان اصلاحات در کشور اشاره کرد و گفت: در دوره مديريت اصلاحات دريغ نداشتيم که بگوييم اشتباه کرده‌ايم که نتيجه آن سخن گفتن شفاف با مردم و تبيين مواضع جديد بود.

وي حقوق شهروندي را مهمترين اولويت حزب نداي ايرانيان در انتخابات پيش رو دانست و گفت: مهمترين گام جدي ما در انتخابات، تبيين مباني حقوق شهروندي است و مهمترين مطالبه جدي ما اين حقوق است.

خرازي همچنين با تاکيد بر اينکه حزب ندا بايد هرچه سريعتر به جمع‌بندي مناسبي براي کانديداهاي مورد نظر خود برسد، گفت: ما مي‌توانيم در اين مقطع از تاريخ سياسي کشور نقش‌آفريني کنيم و برداشتمان اين است که امروز هيچ حزبي در صحنه اصلاح طلبي ايران نتوانسته است به قدرت و توان حزب ندا در فضاي سياسي کشور فعاليت کند و يکي از دلايلي که رقبا و رفقا اين حزب را مورد محبت و نوازش قرار مي‌دهند، همين موضوع است.

 

اخبار سیاسی -  فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------