آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

وزارت کشور: امید به رهایی 5 مرزبان ربوده شده بیشتر شده است



اخبار, آزادسازی پنج مرزبان ایران

 

اخبار سیاسی -  قائم مقام وزیر کشور:

امید به رهایی 5 مرزبان ربوده شده بیشتر شده است / مرزبانان پاکستان واسطه هستند

در اینکه آن پنج نفر زنده هستند شکی نداریم. همچنین از طریق وزار خارجه هم با مقامات دیپلماتیک پاکستان در حال صحبت هستند. وی تاکید می کند که امید مقام های ایران به رهایی پنج مرزبان ربوده شده خیلی بیشتر شده است.

 حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای آزادسازی پنج مرزبان ایران ربوده شده در منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان به تدبیر می گوید: نیروهای ایران  در این چند روز گذشته سه ملاقات با مرزبان های پاکستانی داشته اند و قرار است امروز و فردا هم ملاقات های دیگری به آنها انجام شود.

به گزارش تدبیر وی درباره دلیل ملاقات با مرزبان های پاکستانی می گوید: قرار است واسطه قرار بگیرند و برای آزادی این پنج نفر کمک کنند.

امیری ادامه می دهد: در اینکه آن پنج نفر زنده هستند شکی نداریم. همچنین از طریق وزار خارجه هم با مقامات دیپلماتیک پاکستان در حال صحبت هستند. وی تاکید می کند که امید مقام های ایران به رهایی  پنج مرزبان ربوده شده خیلی بیشتر شده است.

سخنگوی وزارت کشور در خصوص شایعاتی  که از آزادی مرزبانان ربوده شده به گوش می رسد عنوان می کند ما هم امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

قائم مقام وزیر کشور تاکید می کند: برای ما حفظ جان آن پنج نفر خیلی مهم است .این کار باید با تامل و سعه صدر انجام شود تا به آزادی آنان منتج شود و به همین دلیل همه اتفاق هایی را که روی می دهد به شما و رسانه های دیگرنمی گوییم.

اظهارات امیری در حالی مطرح می شود که در آخرین تحول، شب گذشته شبکه تلویزیونی "العربیه" ویدئویی از 5 سرباز ربوده شده ایرانی منتشر کرد. ویدئویی که نشان می دهد مرزبانان ربوده شده ایرانی زنده هستند.

اخبار سیاسی -  تدبیر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------