آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

حاشیه‌نگاری مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی / دل افراطیون باز خون شد(+تصاویر)



اخبار, مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی


اخبار سیاسی - حاشیه‌نگاری مراسم ختم پدر همسر سید محمد خاتمی

پلاکارد‌های بیشمار مسئولان دولتی در ورودی درب مراسم و دسته گل‌های گرانقیمت شخصیت‌های سیاسی از جمله حاشیه این مجلس ختم بود.

مراسم ختم پدر همسر رئیس دولت اصلاحات در حالی در مسجد الغدیر تهران برگزار شد که به صحنه‌ای برای ماراتن دو میان سیاست‌مداران و خبرنگاران و سد معبری برای عابران پیاده در خیابان میرداماد تبدیل شده بود.

به گزارش فارس، مراسم ختم حجت‌الاسلام صادقی پدر همسر سید محمد خاتمی عصر امروز (چهارشنبه) در مسجد الغدیر تهران برگزار شد. مراسمی که علاوه بر «ماراتن دو» میان سیاستمداران و خبرنگاران، سد معبری برای عابران پیاده در خیابان میرداماد تهران تبدیل شد که با اعتراض مردم همراه بود.

فشار و ازدحامی که باریک بودن مسیر ورودی مقابل مسجد الغدیر ایجاد کرد موجب آزرده خاطر‌شدن خبرنگاران، سیاستمداران و مردم شده بود اما در عین حال صحنه‌هایی وجود داشت که لبخند را در زیر نم نم باران بهاری بر لبان حاضرین ایجاد می‌کرد به عنوان مثال برخی از سیاستمداران در مقابل در ورودی مسجد به دلیل خیس بودن زمین لیز می‌خوردند.

محمد‌رضا عارف و سعید حجاریان از نخستین افرادی بودند که برای عرض تسلیت به خاتمی وارد مسجد الغدیر شدند در حالی که صاحب عزا خود دیرتر از سایرین در مجلس ختم حاضر شد و پیش از اتمام مراسم، از درب پشتی مسجد را ترک کرد.

حضور برخی از اصولگرایان نظیر منوچهر متکی وزیر امور خارجه دولت احمدی‌نژاد، پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس و محمد حسن غفوری‌فرد در این مراسم توجه خبرنگاران را به خود جلب کرده بود که غفوری فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران علت حضور خود را در مراسم عرض تسلیت به خاتمی و آشنایی سابق خود در سمت مشاور خاتمی عنوان کرد.

این مراسم موجبات دیدار اصلاح‌طلبان با یکدیگر در سال جدید را فراهم کرد به نوعی که مراسم ختم تبدیل به دید و بازدید عید شده بود.

عبدالله نوری که در بسیاری از مراسم‌های ختم با غلامحسن کرباسچی همراه است هنگام مواجهه با خبرنگاران از پاسخ دادن طفره رفت و به جمله «ما برای فاتحه خواندن آمده‌ایم» بسنده کرد. کرباسچی هم خطاب به خبرنگاران گفت که اینجا جای اینگونه سوالات نیست ما خودمان دفتر داریم شما عین ... جلوی ما را می‌گیرید.

سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات هم برای عرض تسلیت به رئیس دولت اصلاحات خود را به خیابان میرداماد رسانده بود برای ورود به مراسم تصمیم داشت راه ساده‌تری را برای رفتن به داخل مسجد انتخاب کند به همین دلیل با گرفتن میله‌های کنار پله از سراشیبی نزدیکی آن بالا رفت.

خواهران اشراقی که مدتی است با اظهارات عجیب سوژه رسانه‌های خارجی شده‌اند با وجود آنکه در این مراسم با پوشش چادر در مجلس ختم حاضر شده بودند اما اجازه عکس گرفتن به عکاسان خبری ندادند و وقتی با اصرار یکی از عکاسان رو به رو شدند صورت خود را از عکاسان پوشاندند.

مهدی و فائزه هاشمی نیز از جمله افرادی بودند که در این مراسم ختم حضور پیدا کردند اما برای فرار از پاسخگویی به اصحاب رسانه خبرنگاران را به دنبال خود تا درون مسجد و در خروج تا دو خیابان آن طرف‌تر کشاندند به گونه‌ای که مهدی هاشمی در واکنش به اصرار خبرنگاران برای اعلام زمان دادگاهش گفت: «اجازه دهید کمی آب خنک بنوشم».

فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی نیز که به این مراسم امد در گفت‌و‌گوی کوتاهی با خبرنگاران در مورد وضعیت حصر همسرش گفت: « وضعیت حصر از گذشته بهتر شده است چون هم آفتاب هست و هم هوا هوای خانه است هوای حصر نیست».

مسئولان دولتی مانند حجتی وزیر کشاورزی، هاشمی وزیر بهداشت، زنگنه وزیر نفت، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری و. علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها از جمله شخصیت‌های دولتی بودند که در زمان ساعت کاری خود به این مجلس ختم آمدند.

پلاکارد‌های بیشمار مسئولان دولتی در ورودی درب مراسم و دسته گل‌های گرانقیمت شخصیت‌های سیاسی از جمله حاشیه این مجلس ختم بود.

مرد خاکستری اصلاحات نیز بعد از خروج از مسجد الغدیر با مشاهده خبرنگاران سرش را پائین انداخت و گفت که من مصاحبه نمی کنم. وی پس از اینکه خبرنگاران را صد متر به دنبال خود کشید بالاخره در مورد یارانه‌ها تصریح کرد که من هیچ‌گاه یارانه نگرفته‌ام.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چرا شما را مرد خاکستری و پشت پرده جریان اصلاحات می‌دانند، گفت: از کسانی که این را مطرح می‌کنند بپرسید.

علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی که اخیراً خود را رئیس وزرای دولت تدبیر و امید معرفی کرده است در پاسخ به نامه نمایندگان ادوار اقوام مجلس به حسن روحانی در انتقاد از عملکرد وی واکنش نشان داد و اساس چنین نامه‌ای را دروغ دانست!

ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو دوره نخست شورای شهر تهران و از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی که اخیرا طی مصاحبه‌ای بابت تسخیر لانه جاسوسی عذرخواهی کرده است درواکنش به اقدام سنای آمریکا در زمینه ممنوعیت ورود ابوطالبی به عنوان نماینده در سازمان ملل اظهار داشت که آقای ابوطالبی فقط مترجم بودند و در بخش تصمیم‌گیری‌ها حضور نداتشند.

وی با عدم اظهار نظر درباره اقدام آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد آقای ابوطالبی حتی جزو اقدام‌کنندگان هم نبود و بعداً‌ به اقدام‌کنندگان پیوستند چرا که پروژه‌ای کار می‌کردند.

پوشش شرکت‌کنندگان حاضر در مراسم نیز یکی از سوژه‌های این مراسم بود به گونه‌ای که بسیاری از آقایان با بستن کراوات برای تسلیت به محمد خاتمی شرکت کرده بودند.

علی دایی، امین حیایی، امین تاریخ، سهیل محمودی، خشایار اعتمادی و بابک قدمایی از جمله شخصیت‌های ورزشی و هنری بودند که به این مراسم آمده بودند. 

-----------------------------

عکس / حضور انبوه شخصیتها در ختم پدرزن خاتمی / دل افراطیون باز خون شد

مراسم ختم پدر همسر سیدمحمد خاتمی در مسجد الغدیر برگزار شد. در این مراسم شخصیت های دولتی و سیاسی بسیاری حضور پیدا کرده و درگذشت وی را به خاتمی تسلیت گفتند. کاری که خون به دل افراطیون کرده است؛ افراطیون، خاتمی را سر فتنه می خوانند در حالی که جامعه چنین باوری ندارد.

به گزارش انصاف نیوز، اسامی تعدادی از حاضران در این مراسم به این شرح است:

همسر رییس جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، محمد حجتی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر هاشمی وزیر بهداشت، محمد شریعتمداری معاون رییس جمهور، بیژن زنگنه وزیر نفت، عباس آخوندی وزیر مسکن، ...


آیت الله موسوی بجنوردی، آیت الله قائم مقامی، آیت الله محقق داماد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر محتشمی پور، دکتر کمال خرازی، دکتر عارف، سعید حجاریان، دکتر مصطفی معین، دکتر منوچهر متکی، هاشمی طبا، فاطمه کروبی همسر آقای کروبی، عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی، ابراهیم اصغر زاده، غلامحسین کرباسچی، احمد مسجد جامعی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نوری، ...

همچنین تعدادی از اقشار مختلف هنرمندان، صنعتگران و بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی در این مراسم حضور داشتند.

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار,ختم پدرزن خاتمی

 

اخبار سیاسی - فارس،انصاف نیوز

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------