آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

کری: مذاکرات بسیار دشوار و اختلافات نسبتا زیاد است / مقام اسرائیلی: احتمال توافق هسته‌ای افزایش یافته است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاست خارجی - کری: مذاکرات بسیار دشوار و اختلافات نسبتا زیاد است

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ با شبکه بلومبرگ، مذاکرات هسته‌ای را «بسیار دشوار» توصیف کرده و گفته است که در حال حاضر اختلافات نسبتا زیادی میان طرفین وجود دارد.

به گزارش فارس، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در فاصله کمتر از یک ماه مانده به پایان مهلت مذاکرات هسته‌ای، این گفت‌وگوها را «بسیار دشوار» ارزیابی کرد و گفت اختلافات «نسبتا زیادی» میان طرفین باقی مانده است.

بر اساس توافق موقتی که سال گذشته میان ایران و گروه موسوم به 1+5 به دست، طرفین تا سوم آذر برای رسیدن به راهکار جامع، زمان دارند. با وجود فاصله اندک تا ضرب‌الاجل تعیین‌شده، همچنان طرفین از وجود اختلاف در مواضع سخن می‌گویند.

آقای کری که با شبکه بلومبرگ گفت‌وگو می‌کرد، در مورد مذاکرات و احتمال حصول توافق جامع گفت: «امیدوارم، ولی مذاکرات بسیار دشوار است... اختلافاتی وجود دارد که در برخی موضوعات نسبتا زیاد است.»

 

-----------------------

 

مقام اسرائیلی: احتمال توافق هسته‌ای افزایش یافته است

یک مقام اسرائیلی به پایگاه خبری المانیتور گفته است که بر اساس ارزیابی تل‌آویو، احتمال حصول توافق هسته‌ای با ایران افزایش یافته است.

یک مقام اسرائیلی به پایگاه خبری المانیتور گفته است که بر اساس ارزیابی تل‌آویو، احتمال حصول توافق هسته‌ای با ایران افزایش یافته است.


اخبار سیاست خارجی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------