آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

خواستار رفع حصر هستیم



اخبار,رفع حصر ,اخبار جدید

كواكبيان: خواستار رفع حصر هستیم

دبیرکل حزب مردم سالاری به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ما 290 کرسی مجلس دهم را می‌خواهیم.

«مصطفی کواکبیان» عصر پنجشنبه در حاشيه همایش سراسری اصلاح طلبان کشور که در کانون توحید تهران برگزار شد، افزود: اصلاح طلبان با تکیه بر احزاب درون شورای جبهه اصلاحات جز پیروزی برای انتخابات مجلس دهم به چیز دیگری فکر نمی کنند. ما مجلسی می خواهیم که مانع سخنرانی علی مطهری ها نشود. این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین با بیان این که ما برای محاکمه تقاضایی نداریم بلکه خواستار رفع حصر هستیم، اضافه کرد: مسوولان نظام خصوصا شورای عالی امنیت ملی بر اساس قانون اساسی به این کار مبادرت ورزند.

وی از سیزدهمین کنگره حزب مردم سالاری در دو هفته آینده خبر داد و گفت: انتخابات در کنگره این حزب کلید خواهد خورد.دبیرکل حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: هیچ یک از احزاب به تنهایی قادر نخواهند بود همه کرسی های مجلس را داشته باشند و ما یک خانه تکانی جدی درون مجلس ایجاد می کنیم. کواکبیان ادامه داد: از همه نهادهای نظارتی و امنیتی می خواهیم که رفتار خود را منطبق بر مطالبات ملت کنند. وی همچنین اضافه کرد: ما از دولت می خواهیم فرمانداران احمدی نژاد را برکنار کند.
اخبار سیاسی - تدبیرخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------