آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

اطرافیان احمدی‌نژاد خود را به تجاهل زده‌اند / قلب مردم از بی‌قانونی‌های احمدی‌نژاد آزرده است



اخبار بی‌قانونی‌های احمدی‌نژاد



اطرافیان احمدی‌نژاد خود را به تجاهل زده‌اند / قلب مردم از بی‌قانونی‌های احمدی‌نژاد آزرده است

یک نماینده با بیان اینکه قلب مردم ایران از بی‌قانونی‌های احمدی‌نژاد آزرده است، گفت: اطرافیان احمدی‌نژاد که با نامه‌نگاری دست به تطهیر وی می‌زنند، یا خود را به تجاهل زده‌اند و یا از قلوب و افکار مردم بی‌اطلاعند..

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه قلب مردم ایران از بی‌قانونی‌های احمدی‌نژاد آزرده است، گفت: اطرافیان احمدی‌نژاد که با نامه‌نگاری دست به تطهیر وی می‌زنند، یا خود را به تجاهل زده‌اند و یا از قلوب و افکار مردم بی‌اطلاعند.
 
عوض حیدرپورشهرضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات اخیر یکی از اطرافیان احمدی‌نژاد و تلاش برای تطهیر  سابقه و عملکرد وی در دولت نهم و دهم، گفت:‌ اخیرا این فرد گفته است که احمدی‌نژاد در دل مردم جای دارد، اما به نظر من این افراد خبری از دل پردرد مردم ندارند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قلب ملت ایران از بابت بی‌قانونی‌ها و بدرفتاری‌های احمدی نژاد و اطرافیانش آزرده است، افزود: احمدی‌نژاد در دوران ریاست خود به‌ویژه در دولت دهم موضعگیری‌های تأسف باری را در برابر رهبر معظم انقلاب گرفته بود.

وی افزود:‌ از طرف دیگر در اظهارات اخیر یکی از اطرافیان احمدی‌نژاد آمده است که رئیس جمهور دولت دهم هیچ وقت در مقابل ولایت قرار نگرفت، که به نظر من این اظهارات به هیچ وجه صحیح نبوده و تنها برای تطهیر سابقه و عملکرد احمدی‌نژاد است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: احمدی‌نژاد در دوران ریاست خود با وجود اطلاع از نظر رهبر معظم انقلاب، مشایی را به عنوان معاون اول خود انتخاب کرد، همچنین وی بعد از این موضوع اقدام به خانه‌نشینی کرد، که این اقدامات یک نوع مقابله جدی با رهبر معظم انقلاب بود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، تصریح کرد: به نظر من اطرافیان احمدی‌نژاد که با نامه‌نگاری دست به تطهیر وی می‌زنند، یا خود را به تجاهل زده‌اند و یا از قلوب و افکار مردم بی‌اطلاعند.

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------