آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

هادی خامنه ای: شعار " نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران" ساختگی بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: مخالفان اصلاح طلبان سعی دارند با ایراد اتهامات، اصلاح طلبان را بدنام کنند.

حجت الاسلام هادی خامنه ای در همایش وحدت و همدلی اصلاح طلبان در کرمانشاه با بیان اینکه اقبال عموم جامعه به اصلاح طلبان است، اظهار کرد: اصلاح طلبی یعنی بازگشت به قانون اساسی و اهداف انقلاب.

وی با بیان اینکه همواره باید بکوشیم آگاهی مردم را افزایش دهیم، گفت: اینکه جامعه ما در هشت سال دولت گذشته پذیرای یکی از سیاه ترین دوران کشور بودند به این دلیل بود که مردم در آگاهی به سر نمی بردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: ما مدعی هستیم مخالفان اصلاح طلبان سعی دارند با ایراد اتهامات، اصلاح طلبان را بدنام کنند و لذا یکسری عقاید و اندیشه های غلط را به آنان نسبت می دهند.

خامنه ای افزود: بعد از ماجرای انتخابات 88 در صدا و سیما فیلمی نشان داده شد که عده ای به عکس امام(ره) توهین کرده و شعار " نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران" سر می دهند که بطور قاطع مدعی هستیم این فیلم ساختگی بوده است. متاسفانه رسانه ملی ما هیچگاه نماینده افکار و اندیشه عموم مردم ما نیست و هیچگاه تخصص در این رسانه حرف اول را نمی زند.

وی گفت: ما اصلاح طلبان به خیلی از روندهای موجود اعتراض داریم، اما باید اعتدال را رعایت کنیم. باید رفتار ما بگونه ای باشد که خیلی از دروغ ها که به اصلاح طلبان نسبت داده می شود به ما نچسبد.

وی اظهار کرد: کسی حق ندارد به نام اصلاحات حرف های غلطی را مطرح کند. یک حرف نادرست می تواند به همه ضربه بزند.

خامنه ای با بیان اینکه اصلاحات یعنی قرار گرفتن هر فردی در جای درست خودش، گفت: در موضوع توافق هسته ای دیدیم که وقتی یک فرد متخصص بعنوان وزیر امور خارجه کشورمان انتخاب شد، کارها به شکل خوبی پیش رفت و این نشان می دهد درهر مسئولیتی باید افراد شایسته قرار بگیرند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) همچنین با انتقاد از رواج برخی خشونت ها و تحجرها درجامعه، گفت: عده ای تفکر اصلاح طلبانه را تحمل نمی‌کنند و بدنبال تخریب هستند، اما ما باید با علم و منطق و حکمت برخورد کنیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس، خواستار تقویت وحدت بین همه نیروهای اصلاح طلب شد.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------