آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

لاریجانی: اجرای برجام باید دائما زیر ذره‌بین باشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


دیدار رئیس مجلس با حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و وحید خراسانی
لاریجانی: اجرای برجام باید دائما زیر ذره‌بین باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای برجام باید به طور مستمر زیر ذره‌بین باشد گفت: طرف غربی برای لغو تحریم‌ها باید ضوابطی را تدوین کند ولی در کل مراحل اصلی برجام انجام شده است

 علی لاریجانی عصر امروز با آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از عملکرد اخیر مجلس گفت: طرح جدیدی در مورد انتخابات در مجلس مطرح بود؛ همچنین بررسی برجام را در دستور کار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای برجام، هم ایران و هم طرف غربی اقداماتی انجام دادند، افزود: اروپا و آمریکا در خصوص لغو تحریم‌ها احکامی صادر کردند و زمان اجرایی آن منوط به ارائه گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از اقدامات ایران است که پس از ارائه گزارش آژانس، تحریم‌ها لغو خواهد شد.

لاریجانی با بیان اینکه اجرای برجام باید به‌طور مستمر زیر ذره‌بین باشد گفت: طرف غربی برای لغو تحریم‌ها باید ضوابطی را تدوین کند ولی در کل مراحل اصلی برجام انجام شده است.

اهدای لوح دست‌نوشته آیت‌الله نوری به دکتر لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای عصر امروز خود با مراجع بزرگوار تقلید در شهر مقدس قم، با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین رئیس مجلس در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید حضور یافته  و با این مرجع تقلید ملاقات کرد در این دیدار آیت‌الله نوری همدانی لوحی را که با دست‌خط خود نوشته بود، به دکتر لاریجانی اهدا کرد.

 

اخبار سیاسی- فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------