آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

مشکل کشور فوق‌لیسانس مسافرکش است نه انتخابات



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 نسخه چاپيارسال به دوستان در نشست بانوان اصلاح‌طلب یاسوجی مطرح شد

انتقاد از عقب‌نشینی معاون رئیس جمهور در برابر خبرنگاران/مشکل کشور فوق‌لیسانس مسافرکش است نه انتخابات

در نشست بانوان اصلاح‌طلب یاسوج با اشرف بروجردی موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله این که مشکل اصلی کشور بیکاری است نه انتخابات.

عصر امروز نشست زنان اصلاح‌طلب یاسوجی با اشرف بروجردی عضو  شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای هم‌اندیشی انتخابات مجلس دهم برگزار شد.

در این نشست که برخی از فعالان دانشجویی اصلاح‌طلب، مدیران اصلاح‌طلب و همچنین فعالان اصلاح‌طلب در احزاب در مختلف حضور داشتند برخی از زنان اصلاح‌طلب یاسوجی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

فرزانه آرامش از زنان اصلاح‌طلب و مسئول آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه یاسوج در ابتدای این نشست اظهار کرد: در آینده نزدیک انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و راهبرد اصلاح‌طلبان در این انتخابات ائتلاف حداکثری است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در انتخابات‌ گذشته هرگاه ائتلافی صورت نگرفت نتیجه‌ای مانند انتخابات ریاست‌جمهوری 84 رقم خورد و هرگاه ائتلاف صورت گرفت نتیجه‌ای ایده‌آل مانند انتخابات سال 92 را داشتیم.

وی تبیین کرد: در اردوگاه رقیب همه تلاش بر این است که ائتلافی شکل نگیرد و اکنون کسانی که جزو تشکل‌های شناسنامه‌دار هستند وظیفه دارند تا برای رسیدن به ائتلاف کمک کنند.

آرامش در ادامه با بیان اینکه طرح سهمیه 30 درصدی بانوان برای انتخابات در مجمع تشخیص مصلحت نظام با تنها اختلاف دو رأی تصویب نشد، افزود: برخی کشورها این موضوع را نهادینه کرده‌اند، اما در کشور ما با همه تلاش‌هایی که توسط اصلاح‌طلبان شده این طرح رأی نیاورد و اکنون تنها باید به احزاب متوسل شویم تا در انتخابات اسامی بانوان را بیشتر از قبل در لیست‌های انتخاباتی بگنجانند.

در ادامه شکیبایی از بانوان اصلاح‌طلب یاسوجی با انتقاد از رویکردی که در خصوص زنان در انتخابات وجود دارد، اظهار کرد: زنان همواره بعد از انتخابات کنار گذاشته شده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: البته مشکل اصلی بانوان به عدم خودباوری برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه از مشکلات دیگر خانم‌ها این است که خودشان به خودشان رأی نمی‌دهند، تصریح کرد: باید خانم‌ها از همدیگر حمایت بیشتری برای موفقیت در کارهای سیاسی داشته باشند.

یکی دیگر از بانوان اصلاح‌طلب یاسوجی با انتقاد از معاون امور بانوان رئیس‌جمهور گفت: وقتی ملاوردی معاون رئیس‌جمهور در برابر اخبار منتشره از سوی خبرنگاران جا می‌زند و حرف خود را پس می‌گیرد نباید انتظار موضع‌گیری از سوی بانوان را داشته باشیم.

این دانشجوی اصلاح‌طلب تصریح کرد: دریغ از اینکه آقای رئیس‌جمهور یک بار حمایتی از برخی زنان زندانی داشته باشد.

میرفردی دانشجوی 22 ساله با بیان اینکه در نشست‌ها نباید دائم از انتخابات بگوییم و معضلات عدیده اجتماعی را رها کنیم، افزود:  همین چند روز اخیر اتفاقات ناخوشایندی در شهر یاسوج رخ داد که باید اولویت ما پیگیری و بررسی این چنین مشکلات دردناکی باشد.

وی اظهار کرد: مشکل امروز ما انتخابات نیست بلکه فوق‌لیسانس روانشناسی بیکاری است که مسافرکشی می‌کند.

این فعال دانشجویی اصلاح‌طلب افزود: باید توجه داشته باشیم که اگر یک متخصص اصولگرا وجود داشته باشد که بهتر از یک اصلاح‌طلب توان خدمت داشته چه عیبی دارد که از چنین نیرویی در مناصب استفاده کرد.

 

اخبار سیاسی -  فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------