آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

امضای بیش از 1000 فعال سیاسی اجتماعی پای نامه به رییس جمهور/ از مولاوردی در مقابل افراطی ها حمایت کنید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بیش از هزار فعال سیاسی ، اجتماعی با امضای نامه‌ی سرگشاده‌ای خطاب به رئیس جمهور با حمایت از عملکرد معاونت زنان ریاست جمهوری، خواستار حمایت و دفاع ریاست جمهور از معاونت زنان در برابر حملات اخیر افراطی ها علیه وی شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
چنانکه مستحضرید مردم ایران، خسته و آزرده از ادبیات زشت و زورمدارانه و بی‌اخلاقی‌های اقتدار‌گرایانه سیاسی دولت‌های نهم و دهم، از پیشنهادات و برنامه‌های توسعه‌مدار جنابعالی که با ادبیات حقوقی و رسا در قالب شعارهای زیبا بیان می‌شدند استقبال کردند.

دولت تدبیر و توسعه در پرتو ادب و اخلاق توانست نور امیدی را برای تحقق آرزوهای دیرینه برابری‌خواهی و عدالت‌طلبی در قلب‌ها و اذهان هموطنان، بویژه زنان، بتاباند و امید و انتظاری که بر انگیختید شما را رئیس‌جمهور منتخب مردم کرد.

دقت حضرتعالی در انتخاب شایسته زن فرهیخته، توانمند و باتقوا، سرکار خانم شهیندخت مولاوردی، از شناخت درست شما از فضای حاکم بر مطالبات معوق‌مانده زنان کشور حکایت می‌کرد.

تلاش‌های بی‌وقفه این بانوی درد آشنا در جهت شناساندن جایگاه و مطالبات زنان به دولت در داخل و برقراری اعتماد بین دولت و مسئولان و تثبیت منزلت و مقام والای زنان ایرانی در خارج و روابط فرهنگی بین‌الملل مورد تایید اکثریت زنان ایرانی است.

جناب رئیس‌جمهور، سخنرانی‌ها و نوشته‌های جنابعالی بیانگر این واقعیت است که شما نیز چون ما از صبوری و نجابت، قدرت مقاومت و تحمل زنان ایران‌زمین آگاهید، اما همه اینها که بر شمردیم و می‌دانید و می‌دانیم دلیل آن نمی‌شود که از ظلم و ستم آشکار بر زنانی که در زیر‌مجموعه دولت کمر همت بر حل مسائل و مشکلات زنان بسته‌اند غافل بمانید. مباد روزی که از سر مصلحت‌انگاری در برابر ظلم آشکار خموش بمانیم و خموش بمانید.

جناب رئیس‌جمهور، ما سکوت دولت و بویژه شخص شما را در برابر هتاکی‌ها و ستم آشکار برخی جریانات و نشریات خشونت‌گرا و انحصار‌طلب بر خواهر‌مان، شهیندخت مولاوردی، جایز نمی‌دانیم و از شما مصرانه رسیدگی قانونی و پیگیری قضایی عاجل را در رابطه با این بی‌اخلاقی علیه دولت و مقام معاونت ریاست‌ جمهوری در دولت اعتدال و تدبیر داریم.

ما همچنین انتظار داریم بیش از پیش پشتیبان برنامه‌های خانم مولاوردی در راستای استیفای حقوق و رفع تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌های موجود علیه زنان باشید، چرا که برقراری عدالت و اصلاح کشور را در ایجاد زمینه‌های ایمن برای بالندگی و رشد زنان، که بیش از نیمی از جمعیت کشورند، موثر می‌دانیم.

لازم به ذکر است که اسامی امضا کنندگان به رسم امانت نزد ایسنا محفوظ خواهد بود.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------