آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

تکذیب ادعای احمدی‌مقدم درباره سیدحسن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک منبع نزدیک به بیت امام (ره)، ادعای احمدی‌مقدم درباره «حضور سیدحسن خمینی در جلسات انتخاباتی سال 88» را تکذیب کرده است.

سردار احمدی‌مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی، چندی است به صورت دوره‌ای، سخنانی جنجالی مطرح می‌کند که بی‌برو و برگرد، نهضت تکذیب در برابرش راه‌اندازی شده است؛ سخنانی مملو از تهمت به چهره‌های مختلف، آن هم با نگاه خاصی که همراه با خودبزرگ‌بینی است.

او در بخشی از مصاحبه‌اش به «حضور سیدحسن خمینی در جلسات انتخاباتی سال 88 در دفتر آیت‌الله هاشمی» اشاره می‌کند؛ ادعایی که یک منبع نزدیک به بیت امام (ره)، آن را از اساس کذب و دروغ می‌داند.

این منبع نزدیک به بیت امام (ره) در گفت‌وگو با «انتخاب» می‌گوید: حاج حسن آقا اساساً در ایام انتخابات سال 88، در هیچ جلسه‌ای با با موضوع انتخابات (با حضور افراد گفته شده) شرکت نکرده است، ضمن آنکه آن ایام نیز در دفتر آیت‌الله هاشمی هم حضور پیدا نکرده که بخواهد در جلسه‌ای شرکت کرده باشد.»

وی ضمن انتقاد از افزایش روند بی‌اخلاقی‌ها در ایام انتخابات پیش رو گفت: متأسفانه شدت بی‌اخلاقی‌ها آنقدر بالا گرفته که فردی چون آقای احمدی‌مقدم به خود اجازه می‌دهد برای جلب توجه یا هر مأموریت دیگری، هر چند وقت یکبار تعداد زیادی از شخصیت‌ها را با تهمت و توهین همراه کند.

این منبع افزود: به ایشان توصیه می‌شود ضمن توجه به جایگاه خود، از به کار بردن تعابیری چنین تفرقه‌آمیز و کذب، در مورد بزرگان خودداری کنند. ضمن آنکه اگر ایشان بنایی برای دوره تازه‌ای از فعالیت‌های اجرایی دارند، لزوماً نیازی به زیر سؤال بردن همه چیز ندارند!

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------