آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

دفتر هاشمی رفسنجانی تعلیق فعالیت‌های مجازی وی را تکذیب کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای، خبر تعلیق کلیه فعالیت‌های خبری دفتر وی را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، دفتر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه‌ای در مورد برخی اخبار مبنی بر تعلیق کلیه فعالیت‌های خبری دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: طی روزهای اخیر متأسفانه مطالب و اخباری غیرواقع، به نقل از «مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» که مجهول الهویه نیز است، در فضای رسانه‌ای کشور منتشر می‌شود که نمونه اخیر آن خبر رسانه‌ ملی و برخی‌ سایت‌ها در مورد تعلیق کلیه فعالیت‌های خبری دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی به نقل از مشاور مجهول الهویه است.

ضمن تکذیب این‌گونه خبرسازی‌ها، جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از سوء استفاده، اعلام می‌دارد:

1ـ هرگونه اظهارنظر، نقل قول و اطلاع‌رسانی به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بدون ذکر کامل نام، رسمیت و اعتباری ندارد.

2ـ حتی مواضع مشاورینی که با اسم نیز اظهارنظر می‌کنند، کاملاً شخصی بوده و هیچ ربطی به نظرات و دیدگاه‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یا دفتر وی ندارد.

3ـ برای چندین بار مجدداً تأکید و تصریح می‌شود که سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها، اظهارنظرها و اعلام مواضع حقیقی و حقوقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صرفاً به طور رسمی از  از طریق دفتر وی و یا روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعلام و منتشر می‌شود.

انتظار می‌رود رسانه‌ها در انتشار اخبار و شنیده‌ها، از صحت و سقم و همچنین منابع خبری اطمینان کامل یابند، تا خبرسازان، نظرات و آرزوهای خود را به عنوان مواضع رسمی دیگران، به ویژه یکی از مسئولان عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی منتشر نسازند.

این خبر حاکی است طی روزهای گذشته برخی سایت‌ها از قول مشاورهاشمی رفسنجانی نوشتند: حساب های توئیتر، ایستاگرام و تلگرامی که به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی ایجاد شده در اختیار دبیر سایت ایشان بوده و وی بدون هماهنگی با رئیس مجمع تشخیص اقدام به انتشار مطالب می کرده است.

وی افزوده بود که کلیه فعالیت های مجازی‌ای که به نام آیت‌الله هاشمی در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شده به حالت تعلیق درآمده و تا زمان مشخص‌شدن مسئول ذی‌صلاح برای نظارت بر این گونه فعالیت‌ها، فعالیت حساب‌های کاربری مربوطه متوقف شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------