آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

عارف: روز جمعه با رای به لیست "امید" کار را تمام کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 عارف در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان:
اولویت اصلی مجلس دهم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی است/ روز جمعه با رای به لیست "امید" کار را تمام کنیم

منتخب مردم تهران درمجلس دهم اولویت اصلی مجلس دهم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی است، گفت: مهمترین اولویت کشور را در مجلس دهم معیشت، اشتغال و کنترل تورم قرار داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف عصر امروز یکشنبه (5 اردیبهشت) درجمع دانشجویان دانشگاه زنجان، گفت: انتخابات خرداد ماه سال ۹۲ متعلق به جوانان و دانشجویان است که وارد صحنه شدند و برای ما بزرگترها تکلیف ایجاد کرد.

عارف، با بیان اینکه در اسفند ماه سال گذشته نیز همه اقشار جامعه وارد صحنه شده و شور و نشاط در فضای انتخاباتی کشور ایجاد شد، ادامه داد: در هفتم اسفند ماه با شور و نشاط جوانان، کاری کارستان در عرصه سیاسی کشور صورت گرفت که همه این دستاوردها متعلق به مردم است.

وی، با بیان اینکه در انتخابات مجلس با راهبرد آرامش و امید به آینده با نشاط وارد صحنه شدیم، افزود: مهمترین اولویت کشور را در مجلس دهم، معیشت، اشتغال، اقتصاد و کنترل تورم قرار داده‌ایم و در زمینه اقتصاد، اولویت اصلی پس از اصلاح ساختارها، پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم، در این راستا  اظهار داشت: پس از اقتصاد، اولویت مجلس دهم کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عارف مهم‌ترین چالش پیش‌روی کشور را بیکاری عنوان کرد و گفت: در صدد هستیم که در مجلس دهم نرخ بیکاری تک رقمی شود.

سرلیست اصلاح‌طلبان کشور در انتخابات مجلس دهم در بخشی از سخنان خود یادآورشد: نخستین خروجی مجلس دهم، برنامه ششم توسعه خواهد بود.

وی همچنین خاطر نشان شد:برای رسیدن به اهداف اصلاح‌طلبان  از حامیان دولت درخواست داریم که در روز جمعه دهم اردیبهشت با رأی حداکثری به لیست امید، کار را تمام کنیم.

عارف با بیان اینکه نیازمند اکثریت حمایت‌ها هستیم، تصریح کرد: انتظار بالا رفتن نرخ مشارکت درانتخابات نیازمند حضور حداکثری مردم وحامیان دولت است.

 وی در پایان تاکید کرد: انتخابات پیش‌رو نتایج ارزشمندی دارد وهمه باید تلاش کنند تا بتوانیم اهداف خود را با حضور حداکثری و پرشور درانتخابات تحقق بخشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------