آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

اظهارات فلاحت پیشه پس از ترور/ اولین تصاویر از حمله مسلحانه به نماینده مجلس



نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد حادثه حمله امروز در دالاهو بیرون از کشور سازماندهی شده است.

به گزارش شبکه خبر، حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس که عصر امروز همراه با تعدادی از مسئولان کرمانشاه هدف حمله مسلحانه گروهی ناشناس قرار گرفت، از شهادت دو تن از همراهانش خبر داد.

فلاحت پیشه درباره جزئیات حادثه سوقصد گفت: پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دالاهو، همراه با فرامرز اصغری فرماندار اسلام آباد غرب، حجت اله نیک عزم از مسئولان شبکه دامپزشکی و راننده خودرو عازم ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستانمان شهید شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: در این حادثه، راننده خودرو و حجت الله نیک عزم جان خود را از دست دادند و حال فرامرز اصغری، فرماندار اسلام آباد که چند گلوله به بدنش اصابت کرده وخیم است.

فلاحت پیشه گفت: ما هرگز مسلح به منطقه نمی رویم و هرگز چنین مواردی درمنطقه نداشتیم. بسیاری از مردم نیز در این ساعات تماس گرفته اند و جویای احوال ما و همکارانمان شده اند. چنین حوادثی هرگز در گذشته رخ نداده و احتمال دارد که این حادثه از بیرون از مرزها سازماندهی شده باشد.

او در پایان تصریح کرد: امیدواریم نیروهای امنیتی خیلی زود عاملان این حمله را شناسایی کنند.

فرهاد تجری، دیگر نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز از احتمال تروریستی بودن این حادثه خبر داد و اعلام کرد عملیات شناسایی مهاجمان آغاز شده است.

احمد صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس نیز تصریح کرد: عامل این حادثه تروریستی گروه پژاک است و تروریست ها در جنگل های کرمانشاه متواری شدند، اما منطقه تحت نظر قرار دارد و ما امیدواریم سریعا با توجه به اشراف نیروهای اطلاعاتی ما دستگیر شوند.

گفته می شود مهاجمان 4 نفر بوده اند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 اولین تصاویر از ترور ناکام نماینده مجلس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------