آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

فراخوان وزیر نیرو برای پاسخگویی به حادثه بلداجی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان خبر داد
فراخوان وزیر نیرو برای پاسخگویی به حادثه بلداجی

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان با اشاره به اینکه گزارشی در مورد حادثه بلداجی به کمیسیون امنیت ملی ارائه شده است، گفت: فراخوان وزیر نیرو برای پاسخگویی به حادثه بلداجی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، اردشیر نوریان امشب در نخستین نشست صمیمی مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در مورد حادثه بلداجی گزارشی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارائه شد و وزیر نیرو برای پاسخگویی به این حادثه حاضر خواهد شد که این نخستین رسیدگی کمیسیون امنیت ملی به این موضوع خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان افزود: مسأله آب یک موضوع بسیار حیاتی است که در ابعاد مختلف داخلی، خارجی و بین‌المللی اهمیت دارد و باید در مورد مسأله آب و رعایت حقابه چهارمحال و بختیاری به دور از لابی‌ها، فشارهای محلی، استانی و دخالت افراد غیرمرتبط اقدامات لازم انجام شود، زیرا در غیر این صورت مسائل امنیتی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه لازم نیست مسئله آب به توده‌های مردم و خیابان‌ها کشیده شود و تنش‌های اجتماعی ایجاد شود، عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکل آب باید منابع آبی و میزان مصارف واقعی آب برآورد و کار کارشناسی منصفانه انجام شود.

نوریان با اشاره به نقش مهم رسانه در مورد مسأله آب بیان داشت: اگر نیازهای طبیعی زیست‌بوم این استان تأمین نشود آبی وجود نخواهد داشت تا بر سر آن دعوا وجود داشته باشد یا نه و چهارمحال و بختیاری در مورد آب بدهکار نیست بلکه طلبکار هم است و مردم این استان با نجابت و احترام به ارزش‌های نظام پپگیر حقوق خود هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کدام قاعده منصفانه‌ای این موضوع را می‌پذیرد که در حالی که 200 روستا در چهارمحال و بختیاری با تانکر آب‌رسانی می‌شود آب زاینده‌رود به رونق صنعت در سایر استان‌ها اختصاص داده شود.

وی با اشاره به وظایف خطیر خبرنگاران تشریح کرد: تهدید خبرنگاران از سوی مدیران استانی جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ندارد و مطبوعات باید از ظرفیت خود در فرهنگ‌سازی در این زمینه استفاده کنند و مدیران باید پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه بوده، زیرا این قشر نماینده و روشنگر افکار عمومی هستند.

 به گزارش فارس، در این نشست که با عنوان نشست مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود تنها رئیس این مجمع، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان حضور یافت و به سؤالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------