آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

پزشکیان: محکومیت 12 هزار میلیاردی احمدی نژاد را پیگیری می کنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر محکومیت رییس دولت دهم قطعی باشد آن را پیگیری خواهد کرد، گفت: موضوع حکم 12هزار میلیاردی دیوان محاسبات برای احمدی‌نژاد را پیگیری می‌کنم، اگر قطعی شده باشد باید اجرا شود.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان، در پاسخ به سوالی درباره محکومیت احمدی نژاد در دیوان محاسبات اظهار داشت: اطلاع دقیقی از این حکم ندارم،اما اگر چنین حکمی درست باشد باید هرچه زودتر اجرایی و با وی برخورد شود.

 

وی با بیان اینکه 12 هزار میلیارد تومان عدد کوچکی نیست، ادامه داد: باید پیگیر بود چرا در صورت محکومیت قطعی حکم اجرایی نمی شود.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه به خانه ملت، گفت: در خصوص حکم دیوان محاسبات پرس و جو می کنم و در صورت قطعی بودن پیگیری اجرایی شدن آن خواهیم بود.

 

گفتنی است محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در نشست علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از محکومیت12 هزار میلیادری قطعی احمدی نژاد و 48 هزار میلیاردی دولت گذشته در دیوان محاسبات خبر داد و خواهان اجرایی شدن آن شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------