آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

وزیر دادگستری: حکم بابک زنجانی دقیق است/تمدیدداماتوآمریکارادرموضع ضعف قرارمی دهد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر دادگستری با بیان اینکه حکم اعدام زنجانی حکم دقیقی است، در خصوص تمدید تحریم های قانون داماتو گفت: از قدرت جهانی آمریکا کاسته شده است.

به گزارش مهر به نقل از خانه ملت، مصطفی پورمحمدی، در خصوص حکم اعدام بابک زنجانی، متهم ردیف اول پرنده فساد نفتی، اظهار داشت: با حکم اعدام پرونده فساد نفتی بسته نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: حکمی که دیوان عالی داده، حکم دقیقی است و سخنگوی قوه قضاییه توضیح خواهد داد، امیدواریم حکم دقیق پیگیری شود و اموال کشور از دست نرود.

 

عضو کابینه دولت یازدهم با اشاره به تمدید قانون تحریم های داماتو در کنگره و سنای آمریکا گفت: از قدرت تاثیرگذاری جهانی آمریکا کاسته شده است، ما با تمام انرژی از حقوقمان در برابر آمریکا  دفاع خواهیم کرد، از هیچ حقی نمی گذریم و نگران هم نیستیم.

 

پورمحمدی تاکید کرد: تا دیروز آمریکا از قول جامعه جهانی با ما صحبت می کرد اما امروز جامعه جهانی با ماست. امروز می توانیم صدای جامعه جهانی را علیه آمریکا مطرح کنیم.

 

وی اظهار داشت: ایران در موضع برتر و مشروع جهانی قرار دارد چرا که  به ضوابط و پیمان ها عمل کرده و این آمریکا است که باید پاسخ دهد چرا پیمان شکنی می‌کند.

 

وزیر دادگستری با بیان اینکه ملت ایران در جایگاه ممتازی قرار گرفته است، گفت: برجام سند خوبی برای احتجاج، استدلال و پیگیری حقوق مشروع ملت بزرگ ایران است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------