آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی: برای بازگشت به‌پیشابرجام،استراتژی‌های از پیش طراحی‌شده داریم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی، با اشاره به عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها در برجام، واکنش دولت ایران به این عهدشکنی را جدی دانست و گفت: بازگشت به‌دوران پیشابرجام، واکنش ایران به عهدشکنی آمریکایی‌ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا، اصغر زارعان در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان این‌که «برای بازگشت به پیشابرجام از نظر بعد فنی، هیچ مشکلی وجود ندارد» اظهار کرد: در صورتی که مجموعه نظام و مسئولان کشور به این نتیجه برسند، بازگشت به شرایط پیش از برجام به سهولت انجام می‌شود.

 

وی با بیان این‌که «سازمان انرژی اتمی ایران از پیش، احتمال این عهدشکنی‌ها از سوی آمریکا را می‌داد» گفت: سازمان انرژی اتمی ایران باتوجه به لحاظ این احتمال، از همان دوران پیش از توافق برای مقابله با احتمال عهدشکنی طرف مقابل نیز برنامه‌ریزی کرده است.

 

وی هم‌چنین با بیان این‌که «سازمان انرژی اتمی ایران، گزینه‌ها، بسته‌ها و استراتژی‌های لازم و مختلف از پیش از برجام را برای عهدشکنی احتمالی آمریکا برنامه‌ریزی کرده است» تصریح کرد: لذا امروز نیز درصورت نقض عملی برجام، ایران استراتژی لازم و متناسب با آن را اجرا می‌کند.

 

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اذعان به این‌که «دیگر آن زمان گذشته که آمریکا برای دنیا تصمیم بگیرد» افزود: بی‌شک واکنش ایران به آمریکایی‌ها، جدی و متناسب با عمل آن‌ها خواهد بود.

 

وی پیشرفت‌های ایران اسلامی در انرژی هسته‌ای را نماد و سنبل اقتدار ،اعتماد بنفس و توانایی ایرانیان ارزیابی کرد و ادامه داد: ارتباط دانشگاه با سازمان انرژی اتمی می‌تواند به رشد بیش از پیش کشورمان کمک کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------