آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

نماینده مجلس: جرایم بانکی کمر مردم را شکسته/ چه کسی باید این مسئله را سامان دهد؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده مردم محلات در مجلس گفت:‌ متاسفانه پزشکان در ایام عید به مرخصی می روند و مردم با مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند که در این زمینه باید اقدام مناسبی از سوی مسئولان صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی نوبت بعد از ظهر مجلس اظهار کرد: بر اساس برخی گزارش ها ذخایر اورانیوم کشور از مقدار تصویب شده در برجام بسیار کمتر است و حتی گفته می‌شود که صد کیلو کمتر از مقدار 300 کیلو ذخیره شده است. از این رو وزارت نیرو در این رابطه به مجلس توضیح دهد.

 

وی افزود: به مقامات ترکیه نیز توصیه می کنیم که در پازل صهیونیست ها بازی نکنند و صبر جمهوری اسلامی ایران را قدر بدانند.

 

نماینده مردم محلات در مجلس در تذکری به رئیس میراث فرهنگی بیان کرد:‌ شهرستان محلات بیشترین پذیرش گردشگر را دارد از این رو سازمان میراث فرهنگی باید در جهت ایجاد اداره میراث فرهنگی و گردشگری در محلات اقدام کند.

 

این نماینده مجلس همچنین در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی گفت: بالا بودن قیمت مرکبات مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده و فقرا بسیار کم می‌توانند میوه مرغوب بر سر سفره های خود ببرند.

 

نماینده مردم محلات در مجلس همچنین با انتقاد از عملکرد بهداشت و درمان محلات در ایام عید گفت:‌ متاسفانه پزشکان در ایام عید به مرخصی می روند و مردم با مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند که در این زمینه باید اقدام مناسبی از سوی مسئولان صورت گیرد.

 

نماینده مردم محلات در مجلس همچنین اظهار کرد: خبری از اعطای وام برای ایجاد رونق و شغل در شهرستان محلات نیز در این زمینه مسئولان باید گزارش دقیقی به مردم ارائه دهند ضمن اینکه مرغداران این شهرستان در شرایط کنونی با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

 

سلیمی در پایان اظهار کرد: جرایم بانکی متاسفانه کمر مردم را شکسته و مراجع اعزام تقلید نیز مکررا تاکید کردند که جرایم بانکی خلاف شرع است . چه کسی باید این مسئله را سامان دهد . امیدوارم اقدام موثری در این زمینه صورت گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------