آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

مناظره امشب سبد رای اصلاح‌طلبان را تکان داد/ دست قالیباف در افشای تهمت‌هایش به روحانی خالی بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 ابطحی :

مناظره امشب سبد رای اصلاح‌طلبان را تکان داد/ صداوسیما از فضای بسته بیرون بیاید

 

یک عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: مناظره امشب سبد رای اصلاح‌طلبان را تکان و کسانی که تا امروز قصد نداشتند رای بدهند ترغیب کرد که به پای صندوق های رای بیایند.

 

حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در ارزیابی خود از مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با بیا اینکه پیش بینی می‌شد مناظره سوم چالشی و توفانی باشد، گفت:‌ این مناظره تاثیر مثبتی در رای دادن مردم خواهد داشت. بسیاری از کسانی که تصمیم به رای دادن نداشتند با دیدن این مناظره قانع شدند که به یکی از کاندیداها رای دهند و به پای صندوق‌های رای بیایند.

 

او تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در هفته آینده باید تمامی تلاش خودشان را به کار گیرند تا مردم ترغیب و تشویق شوند در انتخابات شرکت کنند.

 

این عضو مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد:‌ هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد اصلاح‌طلبان سود بیشتری خواهند برد.

 

ابطحی با اشاره به رفتار کاندیداها در جریان مناظره گفت: متاسفانه ما شاهد بداخلاقی‌هایی در این مناظره بودیم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

 

او خاطرنشان کرد: مناظره سوم یک نقطه عطفی در تاریخ ارتباطات ایران است. این گفت‌وگو به رغم نظر بعضی‌ها نه نظام را تضعیف کرد و نه اثر منفی داشت.

 

معاون رییس جمهور دولت اصلاحات اظهار داشت: امیدواریم این شیوه در رسانه ملی بعد از انتخابات ادامه داشته باشد.

 

ابطحی تاکید کرد: مسئولان رسانه ملی و کشور باید بدانند طرح نظرات صادقانه آسیبی نمی‌رساند و صداوسیما باید از این فضای بسته بیرون بیاید.

 

--------------------------

 حسین مرعشی:

دست قالیباف در افشای تهمت‌هایش به روحانی خالی بود

حسین مرعشی در گفت‌و‌گو با ایلنا، در مورد مناظره آخر بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: روحانی و جهانگیری بسیار خوب توانستند مطالب را انتقال دهند و اطلاعات خوب و منطقی ارائه دادند و جواب شبهه‌افکنی‌های دیگر نامزدها را بخوبی دادند. برنده این مناظره روحانی و جهانگیری بودند.

 

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطر نشان کرد: این مناظره به خوبی توانست شرایط را تغییر دهد و الان می‌توانیم به پیروزی در مرحله اول انتخابات امیدوار باشیم.

 

او با اشاره به زمین شهرک غرب که قالیباف به آن اشاره کرد، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که دست قالیباف در افشای تهمت‌هایش به روحانی چقدر خالی بوده است که به یک قضیه مرتبط به بیش از بیست سال پیش اشاره کرد که آن هم تخلف نبود و قانونی بوده است.

 

رییس ستاد انتخاباتی جهانگیری بیان داشت: مردم ۲۹ اردیبهشت جواب قضاوت خود را اعلام می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------