آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه: رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی نیاز جامعه و خواست مردم است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با اشاره به نامه 6 نفر از کابینه دولت مبنی بر رفع فیلتر توییتر، یوتیوب و بعضی از شبکه‌های اجتماعی، گفت: نمایندگان هم در حال حاضر اعلام می‌کنند که از تلگرام استفاده می کنند و این امر نشان می‌دهد که این موضوع نیاز جامعه و خواست مردم است و نباید این خواسته‌ها و مطالبه مردم را نادیده گرفت.

رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار و عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به نامه 6 نفر از کابینه دولت مبنی بر رفع فیلتر توییتر، یوتیوب و بعضی از شبکه‌های اجتماعی گفت: آنچه مسلم است این است که تکنولوژی و فناوری هر روز توسعه پیدا می‌کند. اگر امروز یک شبکه بسته شود جای دیگری باز می‌شود. با این‌گونه شیوه‌ها نمی‌توان محدودیتی برای تکنولوژی و فناوری ایجاد کرد.

او ادامه داد: باید فرهنگ مردم را بالا ببریم و واقعیت‌ها را به مردم بگوییم. از سوی دیگر هم توان داخلی خودمان را بالا ببریم تا مردم بتوانند از توانمندی‌های داخلی استفاده کنند و در کنار این توانمندی اعتمادسازی بیشتری را هم به وجود بیاورند.

 این نماینده مجلس گفت: نمایندگان هم در حال حاضر اعلام می‌کنند که از تلگرام استفاده می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که رفع فیلتر نیاز جامعه و خواسته مردم است و نباید این خواسته‌ها و مطالبه مردم را نادیده گرفت. زمانی که نیاز و مطالبه مردم نادیده گرفته شود به نحو دیگری مردم نیاز خود را تأمین می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------