آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

نتانیاهو: در هر نقطه از سوریه که لازم بدانیم، به هدف های ایرانی حمله خواهیم کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تامین هزینه هتل 'فولرتون' سنگاپور محل اقامت 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی در دیدار روز 22 خرداد با ترامپ رییس جمهوری آمریکا، به یک مساله خبر ساز تبدیل شده است.

 به گزارش انتخاب، بنیامین نتانیاهو یکشنبه دوازدهم خرداد در آغاز نشست دولت خود گفت، «اصل اساسی این است که اسرائیل آزادی عمل خود را در اقدام علیه تثبیت نظامی ایران در هر جای سوریه، حفظ کرده و خواهد کرد».

 

نتانیاهو گفت، «به تازگی در باره این موارد با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت‌وگو کرده‌ام؛ این مذاکرات برای امنیت اسرائیل بسیار مهم است».

 

اشاره نتانیاهو به گفت‌وگوی تلفنی‌اش در پنجشنبه شب گذشته با رئیس‌جمهور روسیه، ساعاتی پس از دیدار آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل با همتای روس او، ژنرال سرگئی شویگو، در سفر کاری لیبرمن به مسکو بود.

 

رسانه‌های اسرائیل همچنین گزارش داده بودند که نخست وزیر این رژیم روز جمعه، برای دومین بار در ۴۸ ساعت، با مایک پمپئو تلفنی در مورد حضور ایران در سوریه گفت‌وگو کرده است.

 

نتانیاهو در نشست روز یکشنبه کابینه خود در آستانه سفر این هفته‌اش به اروپا که از دوشنبه ۱۳ خرداد آغاز می‌شود، گفت که «برای دیدار با رهبران سه قدرت محوری اروپا، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه، و ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا، به اروپا می‌رود تا در باره تحولات منطقه، با تأکید بر ایران، مذاکره کند».

 

او افزود، «پیش از هر چیز، در مورد ادامه تلاش برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران» با سران اروپا گفت‌وگو می‌کند تا تأکید کند که «اسرائیل اجازه نخواهد داد که ایران به توان هسته‌ای (نظامی) برسد».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------