آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

تماس رئیس دفتر رییس جمهور با استاندار کرمانشاه/ دستور آماده باش وزير كشور به تمامی نهادهاى امداد رسانى



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تماس رئیس دفتر رییس جمهور با استاندار کرمانشاه

درپی وقوع زلزله در کرمانشاه، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، به نمایندگی از حسن روحانی رئیس جمهور طی تماس های جداگانه با بازوند استاندار کرمانشاه و پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت منطقه ، مصدومین و میزان خسارت های وارد شده را جویا شد.

به گزارش فارس،درپی وقوع زلزله در کرمانشاه، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، به نمایندگی از حسن روحانی رئیس جمهور طی تماس های جداگانه با بازوند استاندار کرمانشاه و پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت منطقه ، مصدومین و میزان خسارت های وارد شده را جویا شد. 

 

واعظی در این تماس ها ضمن دریافت آخرین گزارش ها از وضعیت منطقه از استاندار کرمانشاه و وضعیت امداد رسانی به مناطق زلزله زده  دستورات لازم را در این خصوص به نمایندگی از رئیس جمهور ابلاغ کرد.

 

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین در تماس با استاندار کرمانشاه تاکید کرد که کلیه دستگاه ها و نهادهای مربوط  همه امکانات و ظرفیت های خود را برای کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده و به ویژه مصدومین این حادثه در اسرع وقت به خدمت بگیرند. 

 

دستور آماده باش وزير كشور به تمامی نهادهاى امداد رسانى

متن پیام عبدالرضا رحمانى فضلى، وزیر کشور به نجار رئیس سازمان مدیریت بحران به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی 

جناب آقای نجار

ریاست محترم سازمان مدیریت بحران 

سلام علیکم

با عنایت به وقوع حادثه دردناک زلزله در غرب کشور ضرورت دارد به تمامی واحدها و سازمان ها و ارگان های امدادرسان به منظور ارائه خدمات سریع به سانحه دیدگان آماده باش لازم ابلاغ گردد و به سرعت به مناطق زلزله زده اعزام شوند همچنین استان های همجوار نیز تمامی امکانات و توانمندی های خود را برای خدمت رسانی آماده ساخته تا در صورت نیاز در اسرع وقت عازم مناطق مورد نیاز شوند. نجات جان هموطنان و امداد و اسکان زلزله زدگان در محیط های امن در صدر اقدامات آن ستاد قرار گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------