آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

توضیحات وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره آخرین وضعیت وی



توضیحات وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره آخرین وضعیت وی

وکیل مدافع مهدی هاشمی اتهامات مطرح شده علیه مهدی هاشمی در سایت‌های خبری مشرق و رجانیوز و خبرگزاری فارس را کذب محض و برای تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه دانست.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره افزود: بعضی از سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها مانند رجانیوز، مشرق و فارس مطالبی پیرامون اتهامات مهدی هاشمی مطرح کرده‌اند که کذب محض است. مهدی الان خودش حضور دارد و می‌گوید اصلا چنین اتهاماتی به او تفهیم نشده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود قوه قضاییه نسبت به این مساله واکنش نشان دهد، گفت: ما در همین زمینه شکایتی تنظیم کردیم و صبح شنبه که دادسرا باز شود شکایت خود را ثبت خواهیم کرد.

علیزاده طباطبایی تاکید کرد که طرح این اتهامات صرفا جهت فضاسازی و تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی با بیان اینکه عمل آنژیوی موکلش امروز انجام شده است، گفت: در این چند روز به خاطر اینکه فشار و ضربان او بالا بود صبر کردند تا فشار و ضربانش نرمال شود و بعدا عمل آنژیو را انجام دهند.

وی در مورد ادعاهای مطرح شده مبنی بر تمارض مهدی هاشمی گفت: دکتر ناظری یکی از مورد وثوق‌ترین پزشکان از طرف نظام است. این درخواست خانواده هاشمی بود که یک پزشک مورد وثوق نظام به زندان برود و مهدی را معاینه کند که با این درخواست موافقت شد.

علیزاده طباطبایی ادامه داد: بعد از اینکه پزشک به زندان رفت اعلام کرد که مهدی فورا باید آنژیو شود که از آن روز تا اعزام مهدی هاشمی به بیمارستان شش روز طول کشید و در نهایت امروز نیز عمل آنژیو انجام شد و زمان بازگشت او به زندان به تشخیص پزشک است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در مورد اتهامات تفهیم شده از سوی مقامات قضایی به موکلش، گفت: اتهام مربوط به مسائل مالی مرتبط با بهینه‌سازی است و خود مهدی نیز می‌گوید دلیلی علیه او وجود ندارد، بلکه تنها به اظهارات اشخاصی استناد شده است که این اظهارات بعدا تکذیب شده است.

علیزاده طباطبایی تاکید کرد: با توجه به اینکه تحقیقات در مرحله مقدماتی محرمانه است و گفته می‌شود حتی وکیل حق ندارد از جریان تحقیق مطلع شود، این اتهامات اولا تکذیب می‌شود و ثانیا حتی اگر درست هم باشد طبق تبصره 2 ماده 188 قانون آیین دادرسی کیفری در حکم افترا و قابل پیگیری است./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------