آخرین اخبار سیاسی

علیرضابیگی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

علیرضابیگی: شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایراد / به نظر می‌رسد خوفی از دستگاه‌های نظارتی وجود ندارد

به گزارش هم‌میهن: احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت:…

حسینیان:از احمدی نژاد اعلام برائت کردم/ مشایی کیست که از او دفاع کنم؟



روح الله حسینیان,احمدی نژاد و مشایی,انتخابات ریاست جمهوری

حسینیان: احمدینژاد جایی برای دفاع باقی نگذاشته است، از او اعلام برائت کردم/ مشایی کیست که از او دفاع کنم؟

روح الله حسینیان در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه 28 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: احمدی نژاد چیزی برای دفاع نگذاشته است و مشایی کیست که من بخواهم از او دفاع کنم؟

نماینده مردم تهران در مورد مشاجره ای که دیروز در صحن علنی مجلس بین او و قسیم عثمانی نماینده بوکان درباره هزینه همایش 100 هزار نفری دولت در گرفت، افزود: آیا نظام واقعا به جایی رسیده است که سر سفره مردم نان خالی هم نباشد، اگر این طور باشد که باید سرمان را به دیوار بزنیم.

من به نماینده بوکان گفتم جمهوری اسلامی پس از انقلاب به غیر از خدماتی چون گازرسانی، برق رسانی، به هر نفر 50 هزار تومان یارانه می دهد که هر خانواده سه نفری می تواند با آن 150 تا نان 500 تومانی بخرد. مشکل اقتصادی داریم و انتقاد درست است اما سیاه نمایی نکنید.

عضو کمیسیون اصل نودم مجلس خطاب به عثمانی گفت: ماشین چند صد میلیونی خود را بفروشید و به مردمی که می گویید نان خالی بر سر سفره آنها نیست بدهید. پشت تریبون مجلس حرفی نزنید که رادیو اسرائیل هم در قضاوت نظام جمهوری اسلامی نمی گوید.

وی افزود: من روز گذشته در سخنان نماینده مردم بوکان درباره ماشین یا خلیفه سوم حرفی نشنیدم و تعصبی هم به آن قسمت از حرف ایشان نداشتم. من گفتم غیرت انقلابی تان کجاست و چرا این طور به نظام توهین می شود و کسی اعتراضی نمی کند واگر به نماینده ای این گونه اجازه حرف زدن بدهید فردا نمی توانید جواب او را بدهید.

عضو کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: اعتراض من نسبت به سیاه نمایی نماینده مردم بوکان بود و درباره خلف و یا مشایی اعتراضی نداشتم و فکر می کنم نمایندگان اهل سنت باید اعتراض می کردند که چرا مشایی را به خلیفه سوم تشبیه کرد.

نماینده مردم تهران با طرح این سوال که مشایی کیست که من از او دفاع کنم افزود: احمدی نژاد جایی برای دفاع باقی نگذاشته است و من دیگر از احمدی نژاد دفاع نمی کنم و قبلا هم اعلام برائت کرده گفته بودم اگر قبلا در دفاع از احمدی نژاد شمشیر کشیدم امروز به روی او شمشیر می کشم و از هر کسی که از خط رهبری فاصله بگیرد دفاع نمی کنم./خانه ملت

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------