آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

توهین ایرانسل به مقدسات اهل سنت/اعلام جرم دادستان زاهدان عليه شرکت ايرانسل



ایرانسل,توهین ایرانسل به مقدسات اهل سنت,مسابقه پیامکی ایرانسل

توهین ایرانسل به مقدسات اهل سنت/ تشکیل کمپین عذرخواهی
جمهوری اسلامی نوشت:
مولوي عبدالحميد، امام جمعه اهل سنت زاهدان روز جمعه در خطبه‌هاي نماز جمعه با متهم ساختن شركت ايرانسل به اهانت به عمر گفت: "در مسابقه يكي از شركتهاي وابسته به ايرانسل به بزرگان اسلام اهانت شده است. و توصيه من به همه شركتها اين است كه هرگز اسباب تفرقه و نارضايتي مردم را فراهم نكنند."

وي افزود: "ايرانسل بايد از ملت ايران و از جامعه شيعه و سني به دليل اين اهانت عذرخواهي كند. زيرا به هر مذهبي كه اهانت بشود براي همه مردم ناگوار است."شركت ايرانسل به مناسبت ماه رمضان در يك مسابقه پيامكي از عمر با عنوان "فريب خورده شيطان" نام برده بود كه اين مسئله با اعتراض شديد اهل سنت در شهرهاي مختلف ايران روبرو شد.

در همين حال كمپين سراسري تحريم ايرانسل در فيس بوك اعلام كرده است كه تا زمان عذرخواهي رسمي شركت ايرانسل =از مردم ايران به فعاليت اعتراضي خود در چارچوب فعاليتي مسالمت آميز و بدون خشونت و قانونمند ادامه خواهد داد.

اين كمپين از مسئولان جمهوري اسلامي خواسته است تا با عوامل اين اهانت و تفرقه ميان شيعه و سني به طور جدي برخورد كنند.


اعلام جرم دادستان زاهدان عليه شرکت ايرانسل به خاطر توهین به خلیفه اهل سنت

دادستان عمومي و انقلاب زاهدان عليه مديرعامل شرکت ايرانسل به اتهام تشويش اذهان عمومي و اهانت به مقدسات اعلام جرم کرد.

به گزارش انتخاب ؛ محمد مرزيه اظهار داشت: در راستاي انجام تکليفي که بر عهده داريم و به عنوان مدعي العموم با مسئله اخير برخورد مي کنيم و رسيدگي به اتهام شرکت ايرانسل در دستور کار اين دادستاني قرار گرفته است.

وي افزود: فتواي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي تصريح دارد که اهانت به مقدسات اهل سنت حرام شرعي و تخلف قانوني است و لذا اقدام شرکت ايرانسل در صورت اثبات، جرم و خلاف قانون تلقي مي گردد

حجت الاسلام والمسلمين رضا ايماني خواه، مدير حوزه علميه سيستان و بلوچستان نيز گفت: طلاب و دانشجويان حوزه هاي علميه سراسر استان نيز با محکوم کردن اين اقدام، خواستار پيگيري قاطع و برخورد جدي با عوامل اين حرکت ناپسند شدند تا در آينده ديگر شاهد چنين اقدامات تفرقه انگيزي نباشيم.

شرکت ايرانسل با بدسليقگي و بي دقتي در طراحي يکي از سوالات مسابقه پيامکي خود در چند روز گذشته موجب واکنش هايي از سوي هموطنان اهل سنت در سيستان و بلوچستان شده بود./انتخاب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------