آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طعنه سنگین جعفرزاده به ابراهیم رئیسی/مدینه گفتی و کردی کبابم!

غلامعلی جعفرزاده به اظهارات شب گذشته ابراهیم رئیسی درباره میزان تورم در دولت سیزدهم واکنش نشان داد. به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده…

وزارت خارجه از مردم عادی نیز عقب‌تر است/ استخاره می گیرند که در تحولات ورود کنند!



یحیی زاده:

وزارت خارجه از مردم عادی نیز عقب‌تر است

استخاره می گیرند که در تحولات ورود کنند!

نماینده مجلس نهم به انفعال وزارت خارجه درباره بیداری اسلامی ، اقدامات ستیزه جویانه امارات و عربستان و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: همیشه و همواره در اتفاقات اخیر در خاورمیانه می بینیم که دیپلماسی ما با تاخیر وارد صحنه شده است و این در شان کشور ما نیست.

حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با انتقاد از مواضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی گفت: احساس بسیاری از مردم شجاع ایران زمین این است که دستگاه دیپلماسی ما با این انفعالی که دارد ، حتی از مردم عادی کشور نیز عقب تر است و در بسیاری از مواقع دستگاه دیپلماسی ما حتی از مردم برخی کشورهای دیگر نیز عقب تر حرکت می کند!

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم به انفعال وزارت خارجه درباره بیداری اسلامی ، اقدامات ستیزه جویانه امارات و عربستان و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: در خیلی ا زمواردی که نیاز بوده و هست که دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه ی ما سریع و قاطع ورود پیدا کند، استخاره می کند که بیاید یا نه! در حالی که مردم زودتر از آنها در صحنه حاضر شده و موضع خود را اعلام می کنند و این در شان دیپلماسی کشور ما نیست.

 

وی افزود:دستگاه دیپلماسی ما درهمه ی مواضع باید یک هماهنگ با خواست رهبری و مردم حرکت کند و عقب نیفتد و سخنان رهبر معظم انقلاب  نیز بهترین چراغ راه برای دیپلماتهای ماست.

یحیی زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مسائل منطقه نیازمند ورود سریعتر دستگاه دیپلماسی کشور به صحنه هستیم و در عمل زشت و قبیح آذربایجان که یک کشور اسلامی است ، باید عکس العمل وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی ما قاطع تر و صریح تر باشد.

وی گفت: بارها درمجلس به آقایان تذکر دادیم ، اما مجلس یک نهاد نظارتی است و وظیفه دیپلماسی کشور ، گرفتن موضع قاطع است .

یحیی زاده در خاتمه گفت: همیشه و همواره در اتفاقات اخیر در خاورمیانه می بینیم که دیپلماسی ما با تاخیر وارد صحنه شده است و این در شان کشور ما نیست./اعتدال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------