آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود

«موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم…

همسر صدیقه وسمقی بازداشت او را تایید کرد؛ اطلاعی از محل نگهداری یا نهاد بازداشت‌کننده ندارم



 صدیقه وسمقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
محمد ابراهیم‌زاده، همسر صدیقه وسمقی از بازداشت این حقوقدان، اسلام‌پژوه و تحلیلگر مسائل سیاسی، اجتماعی خبر داد. 

به گزارش امتداد؛ محمد ابراهیم‌زاده، همسر صدیقه وسمقی از بازداشت این حقوقدان، اسلام‌پژوه و تحلیلگر مسائل سیاسی، اجتماعی خبر داد.  

 

همسر صدیقه وسمقی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: حوالی ساعت ۹:۲۰ الی ۹:۳۰ صبح امروز(شنبه) چهار مامور لباس شخصی-سه مامور مرد و یک مامور زن-به منزل ما مراجعه کرده و بدون اینکه زنگ واحد محل سکونت ما را بزنند از طریق زنگ یکی از همسایه‌ها وارد آپارتمان شده و با حضور در مقابل در واحد، درخواست ورود به منزل را داشتند.  

 

ما طبعا آمادگی این اتفاق را نداشتیم و کمی هم ناخوش‌احوال بودیم. مامورین در ابتدا عنوان کردند که ما از حضور شما در منزل مطلع هستیم و اگر در را باز نکنید با شکستن آن وارد خواهیم شد. بلافاصله در را باز کردم و یکی از مامورین در مواجهه با من، یک حکم در مقابل چشمان من گرفت و وارد منزل شد. هرچقدر هم که اصرار کردم که دلیل این ورود را عنوان کند، گفت که ما فرصتی نداریم و هرچه سریع‌تر باید برویم! 

 

مامور خانمی که با آن تیم آمده بود، گفت که ببینید؛ خانم ایشان کجا هستند و باید به همراه ما بیایند. مامورین که لباس شخصی هم هستند، گفتند که ما ماموریم و هیچ اطلاعی نداریم. از نیروی انتظامی هستیم و اوین حکم داریم که همسر شما را بازداشت کنیم.  

 

پس از این، تلفن همراه و لب‌تاپ هسرم را برداشتند و وقتی گفتیم که ایشان مشکل بینایی دارد و باید مراقب او باشید؛ خانم ماموری که همراه تیم بود، گفت، من مراقب‌شان هستم. عصای همسرم را به همراه داروهای او هم برداشتند و او را بردند.  

 

یکی از مامورین در هنگام انتقال گفت که خانم وسمقی با تلفن همراه خودشان به شما اطلاع می‌دهد تا برای پیگیری‌های بعدی اقدام کنید. در حال حاضر، من منتظر تماس ایشان هستم تا بتوانیم برای پیگیری وضعیتش اقدام کنیم. هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت محل نگهداری یا نهاد بازداشت‌کننده به شکل شفاف ندارم و منتظر تماس همسرم هستم.  

 

پیش‌تر آقای علیزاده طباطبایی از وکلای دادگستری برای همسرم اعلام وکالت کرده و طی تماسی که امروز با ایشان داشتم، قرار شده تا برای پیگیری مسئله اقدام کند. حدود ۱۰ روز پیش در سامانه ثنا، ظاهرا پیامی در خصوص پرونده همسرم آمده بود که گفته بودند باید خود را به دادسرای اوین معرفی کنید.  

 

وقتی وکیل پیگیر شد، عنوان کرد که ظاهرا اجازه مطالعه پرونده به ایشان داده نشده و هیچ اشاره‌ای نیز در پیام درج شده در سامانه به چرایی احضار و شاکی پرونده نداشتند. همسرم هم به وکیل گفته بود که تا زمانی که دلیل احضار و شاکی پرونده روشن نشود در دادسرا حاضر نخواهد شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------