آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

حکم یک سال زندان قربان بهزادیان‌نژاد اجرا شد



 حکم زندان قربان بهزادیان‌نژاد,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
حکم یک سال زندان «قربان بهزادیان‌نژاد» به اتهام تبلیغ علیه نظام و شرکت در کلاب‌هاوس «گفت‌وگو برای نجات ایران»، اجرا شد.

به گزارش شرق؛ حکم یک سال زندان «قربان بهزادیان‌نژاد»، فعال سیاسی به دلیل شرکت در کلاب‌هاوس «گفت‌وگو برای نجات ایران» و به اتهام تبلیغ علیه نظام اجرا شد.

 

بهزادیان نژاد پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای شرکت و سخنرانی در همایش «گفت‌وگو برای نجات ایران» در کلاب هاوس بازداشت شد. او همراه با عبدالله مومنی، دیگر بازداشتی همایش گفت و گو برای نجات ایران، آبان ماه ۱۴۰۲ به اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق شرکت در همایش گفتگو برای نجات ایرانبه یک سال حبس تعزیری محکوم شدند، حکمی که عینا در دادگاه تجدید نظر تایید شد. بعد از چند احضار این فعال سیاسی به اوین برای اجرای حکم و به تعویق افتادن آن، نهایتا اجرای احکام زندان اوین به قربان بهزادیان‌نژاد اعلام کرد که بعد از عید فطر برای اجرای حکم به زندان مراجعه کند که نهایتا امروز بعد از مراجعه به اوین، بهزادیان نژاد بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. 

 

بهزادیان نژاد پیش از این یک بار پس ازعاشورای سال ۸۸ بازداشت و به ۵ سال حبس محکوم و بعد از آن در سال ۹۹ و به دلیل بیانیه موسوم به «بیانیه ۷۷ نفر» به یک سال حبس محکوم شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------