آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

طعنه محمدهاشمی به قالیباف:وقتی چند دلال دور خودت جمع کنی که در زمان انتخابات به کمکت بیایند...



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمدهاشمی

 

محمدهاشمی به اعتماد گفت:بعد از انقلاب در تهران چندین شهردار آمده است. از این تعداد ٢ نفر به سمت ریاست‌جمهوری رفته‌اند. یکی آقای احمدی‌نژاد بود که رییس‌جمهور شد و یکی هم آقای قالیباف بود که چند دوره کاندیدا شد اما رای نیاورد.

 

هدف كسي كه به شهرداري مي‌آيد بايد خدمت به مردم و اصلا امور شهري باشد؛ بدون در نظر گرفتن اينكه در آينده چه كاري مي‌خواهد انجام دهد. ممكن است شهردار بماند، وزير شود يا كاري نداشته باشد.

 

اينكه فردي شهرداري را پلكان ترقي براي خود قرار دهد تا بتواند راي مردم تهران را جلب كند و رييس‌جمهور شود، ادامه همين وضع اسفناك تهران را در پي خواهد داشت.

 

وقتي چند دلال را دور خودت جمع كني و به آنها خدمات بدهي كه در زمان انتخابات كمك كنند؛ اجحاف به مردم شود و در كوچه ٤ متري برج بسازي، وضع بهتر از اين نخواهد شد. اينها روش‌هاي غلطي است و حتما در دوران روي كار آمدن اصلاح‌طلبان در شوراي شهر بايد اين نوع رفتارها متوقف شوند. اصلاح امور شهري بايد از اهداف مهم شهردار باشد؛ نه به دست آوردن جايگاه رياست‌جمهوري. بعد شروع كند و از افراد امتياز بگيرد. اينها خلاف شرع، خلاف قانون و هم دور از شأن مدير در جمهوري اسلامي است كه به اين صوررت عمل كند. با خدمت به مردم مغاير است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------