آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

احمدی‌نژاد: هستم و جا نزدم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد یازده سال پیش در سفر استانی خود به خوزستان، که هنوز بگم‌بگم‌های تاریخی‌اش شروع نشده بود، از عملکرد مدیران میانی دولت ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر روزی شرایط فراهم شود که بتوانیم جنایات اقتصادی برخی از این افراد و گروه‌ها را فاش کنیم مشخص خواهد شد که با شعار توسعه چه بلایی بر سر مردم می‌آورند. 

به گزارش خبرآنلاین، احمدی نژاد در نشستي با منتخبان استان خوزستان گفت: تحمل عدالت براي برخي افراد خيلي سخت است و مذاق‌هايي كه به مزه‌هاي چرب و شيرين عادت كرده‌اند در برابر اجراي عدالت مقاومت مي‌كنند.

 

رییس دولت‌های نهم و دهم با بيان اين‌كه در برابر اجراي عدالت، ويژه‌خواران و رانت‌خواران زير پرچم‌هاي مختلف و شعارهاي گوناگون پنهان مي‌شوند، افزود: مقاومت‌ها در برابر اجراي عدالت بسيار سنگين است.

 

نماينده دانشجويان نيز در سخناني خطاب به رييس جمهور از عدم هماهنگي برخي مديران مياني دولت در اجراي عدالت گفت و افزود: سخت‌ترين مرحله برپايي عدالت اجراي آن در جامعه است.

 

احمدي نژاد تاكيد كرد: اگر روزي شرايط فراهم شود كه بتوانيم جنايات اقتصادي برخي از اين افراد و گروه‌ها را فاش كنيم مشخص خواهد شد كه با شعار توسعه چه بلايي بر سر مردم مي‌آورند.

 

او با تاكيد بر اين كه در مقابل اين افراد و مخالفان اجراي عدالت كوتاه نيامده است، گفت: من هستم و جا نزده‌ام و اگر مرا هزار بار قطعه قطعه كنند و دوباره زنده شوم، باز هم در مقابل اين افراد خواهم ايستاد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------