آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

مدیر کل امنیتی وزارت کشور: کشف بسته مشکوک در نجف‌آباد ارتباطی با منزل شهید حججی ندارد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , وزارت کشور

مدیر کل امنیتی وزارت کشور می‌گوید: بسته مشکوکی که شب گذشته در نجف آباد کشف شد لزوماً انفجاری - تروریستی نبوده و ماهیت آن در نیروی انتظامی در حال بررسی است. 

به گزارش ایسنا،  زرین کلاه مدیر کل امنیتی وزارت کشور در این باره اعلام کرد: در هر صورت ارتباطی بین این موضوع و منزل شهید حججی وجود ندارد و آنچه در این زمینه مطرح شده، صرفاً فضاسازی غلط برخی از رسانه ها بوده است.

 

مدیر کل امنیتی وزارت کشور افزود: پس از بررسیهای کارشناسی ماهیت بسته کشف شده به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

 

***

 

ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در پی گزارش های مردمی مبنی بر توقف خودرویی مشکوک در یکی از محله های نجف آباد، نیروهای عملیات ناجا وارد عمل شدند و  بلافاصله با کنترل منطقه و شناسایی موقعیت خودرو سواری، متوجه نصب بسته مشکوک مجهز به چراغ چشمک زن شدند. در پی این شناسایی، نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف نیز به گروه های عملیاتی پیوستند. گروه چک و خنثی این لشکر در ساعت 23:30 با بررسی های اولیه و با استفاده از امکانات تخصصی؛ پس از ایجاد فضایی ایمن برای خنثی کردن آن، نسبت به انتقال این بسته انفجاری به فضای باز بیرون شهر اقدام و ساعت 15 دقیقه بامداد آن را منهدم کردند.

 

***

 

سرهنگ پاسدار سیف الله رشیدزاده فرمانده‌ لشکر زرهی ۸ نجف اشرف نیز در این زمینه گفته است: خودروی سواری مشکوک به حامل بسته انفجاری در نجف آباد اصفهان شناسایی و مواد انفجاری جاسازی شده درآن خنثی شد.

 

وی گفت::برغم برخی شایعات مطرح شده ، این بسته انفجاری در اطراف منزل شهید حججی نبوده و  تلاش ها برای شناسایی عوامل آن ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------