آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

قول رییس جمهور درباره رفع حصر از زبان عضو فراکسیون امید



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,رییس جمهور
یک عضو فراکسیون امید در خصوص دیدار اعضای این فراکسیون با رئیس دولت گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و رئیس جمهور در این نشست تاکید کردند که مدت هاست پیگیر رفع حصر هستند.

 به  گزارش ایلنا ؛فاطمه سعیدی درباره دیدار اعضای هیات رییسه فراکسیون امید، هیات رییسه مجلس و روسای کمیسیون‌های امیدی مجلس با رییس‌جمهور گفت: صبح امروز هیات رئیسه مجلس اعضای فراکسیون و همچنین کمیسیون امید با رئیس‌جمهور دیداری داشتیم که می‌توان گفت یک جلسه دوساعت بسیار خوبی تشکیل شد.

 

وی ادامه داد: نمایندگان عضو فراکسیون امید حدود یک ساعت مسائل جاری مانند مشکلات اقتصادی، برجام و سایر موارد مواردی را مطرح کردند، رئیس‌جمهور هم در مقابل نزدیک به یک ساعت به سوالات و پرسش‌های ما پاسخ دادند.

 

نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به عنوان عضوی از فراکسیون حقوق شهروندی از رفع حصر،‌ تعیین تکلیف بازداشتی‌های محیط‌زیست، احکام سنگین دانشجویان،‌ زندانیان دروایش،‌ معضلات قشر زحمت‌کش معلمان و آموزش پروش و حضور زنان مسائلی را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتم و ایشان هم به تناوب پاسخ دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور تاکید کردند مدت‌هاست که پیگیر مسائلی مانند احکام دانشجویان و رفع حصر هستند .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------