آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

عضو مجمع تشخیص: هرچه بیشتر علیه ظریف حرف بزنند،بیشتر علیه خودشان افشاگری می کنند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سید محمد صدر
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایرنا گفت: هجمه کنندگان به دکتر ظریف وارد افشاگری علیه خود شده‌اند، این افراد نشان می‌دهند که به اصول اسلامی و اخلاقی پایبند نیستند.

 سید محمد صدر درباره هجمه‌های صورت گرفته علیه اظهارات محمد جواد ظریف در خصوص موضوع مبارزه با پولشویی، به وجود برخی مخالفت‌ها توسط افراد و جریان‌های خاص در موضوع برجام اشاره کرد و گفت: این افراد و گروه‌ها با لوایح مرتبط به FATF مخالف هستند که این نشان از مواضع آن‌ها در جهت تامین خواسته‌های رئیس جمهوری آمریکا است که باید آن را اصلاح کنند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت به هجمه‌های ایجاد شده علیه وزیر امور خارجه کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: این نوع سخنان که توسط برخی افراد علیه ظریف گفته می‌شود، غیر از اتهام چیز دیگری نیست و نشان می‌دهد مواضع آن‌ها در جهت منافع آمریکا و خواسته‌های ترامپ است.

 

صدر با اشاره به اینکه مهم‌تر از همه چیز خواسته و نظر مردم است، گفت: هر چه بیشتر این افراد علیه ظریف سخن بگویند، بیشتر خود را افشا می‌کنند و اتهاماتی که وارد می‌کنند یک نوع خود افشاگری است که نشان می‌دهند که به اصول اسلامی و اخلاقی پایبند نیستند.

وی یادآور شد: خیلی خوب است که مردم این افراد را می‌بینند. آنها می‌دانند اگر زمانی این افراد بر قدرت باشند چه بلایی بر سر مملکت خواهند آورد.صدر در ادامه تاکید کرد: ظریف بهترین و قوی‌ترین وزیر خارجه‌ای است که جمهوری اسلامی به خود دیده است.

 

 

خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------