آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

کواکبیان: برخی مدیران بازنشسته نمی‌خواهند از صندلی جدا شوند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , کواکبیان
برخی از مدیران محترم نمی‌خواهند از صندلی جدا شوند تا میدان برای جوانان باز شود حتی گاهی در این رابطه موضوعاتی در خصوص اجازه از مقام معظم رهبری مطرح می‌شود که بیت مقام معظم رهبری این نسبت‌ها را تکذیب کرده است. 

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مجلس قانون مهم منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرده اما برخی از مدیران محترم نمی‌خواهند از صندلی جدا شوند تا میدان برای جوانان باز شود.

 

به گزارش فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان اظهار داشت: مجلس قانون مهم منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرده اما برخی از مدیران محترم نمی‌خواهند از صندلی جدا شوند تا میدان برای جوانان باز شود حتی گاهی در این رابطه موضوعاتی در خصوص اجازه از مقام معظم رهبری مطرح می‌شود که بیت مقام معظم رهبری این نسبت‌ها را تکذیب کرده است.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر نخست‌وزیر بلژیک و فرانسه حدود کمتر از 30 سال سن دارند اما در ایران مدیران بالای 60 سال نمی‌خواهند بازنشسته شوند این در حالی است که شهید محمد تندگویان در ابتدای جنگ تحمیلی با 21 سال سن هم وزیر بود، هم اسیر شد و هم به مقام شهادت نائل شد.

 

کواکبیان تصریح کرد: اگر خلاء قانونی در خصوص قانع منع به کارگیری بازنشستگان وجود دارد باید رئیس جمهور و کمیسیون‌های مجلس به این موضوع توجه کنند تا ضمن حل مسئله، قانون به درستی اجرا شود و میدان برای فعالیت جوانان بانشاط فراهم شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------