آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

راهکار مشاور روحانی برای پاسخ به گزارشی علیه خود در صداوسیما



اخبار,اخبارسیاسی, سازمان صداوسیما


اخبار سیاسی - راهکار مشاور روحانی برای پاسخ به گزارشی علیه خود در صداوسیما

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهوری و ‫عضو شورای نظارت بر صداوسیما با انتشار یک کلیپ ویدئویی درباره اقدام چندی پیش صداوسیما و پخش گزارشی علیه وی در شبکه خبر، واکنش نشان داد.

وی در سایت اشتراک ویدئویی آپارات با حساب کاربری خود ویدیویی را منتشر کرده و در آن نسبت به یک بسته خبری پخش شده از شبکه خبر صدا و سیما توضیحاتی را ارائه کرده است.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما که پیش از این اعلام کرده بود "صداوسیما خود را مدعی نظارت بر همه قوا و کشور می داند، اما خود به نظارت تن نمی دهد"، هدف از ساخت این کلیپ ویدئویی را پخش در صدا و سیما به عنوان یک جوابیه‌ ذکر می‌کند، اما تاکید می‌کند که این سازمان می‌تواند آن را پخش کند یا نکند، و همه مردم می‌توانند آن را در فضای مجازی ببینند.

آشنا در این ویدئو تاکید می‌کند که نمی‌خواهد به عنوان مشاور رئیس جمهوری سخن بگوید، بلکه تصمیم دارد که به عنوان یک معلم ارتباطات درباره بعضی مطالبی که این روزها پخش می‌شود و بیشتر جنبه شایعه‌سازی دارد واکاوی کند.

مشاور فرهنگی رئیس جمهوری پس از این مقدمه با پخش بخش‌هایی از برنامه تولیدی شبکه خبر که او را متهم به هجمه به حاتمی کیا کرده بود، توضیحاتی را ارائه می‌کند و در پایان نسبت به طراحی‌هایی در صدا و سیما ابراز نگرانی می‌کند که اینطور القاء کنند که دولت نسبت به انتقادات هنرمندان واکنش شدید نشان‌ می‌دهد.
اخبار سیاسی - روز نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------