آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طعنه سنگین جعفرزاده به ابراهیم رئیسی/مدینه گفتی و کردی کبابم!

غلامعلی جعفرزاده به اظهارات شب گذشته ابراهیم رئیسی درباره میزان تورم در دولت سیزدهم واکنش نشان داد. به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده…

زمان نامشخص ختم دادرسی «م.ر»



اخبار,اخباراخبار سیاسی,شرکت بیمه ایران

 

  اخبار سیاسی - سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران خبر داد
زمان نامشخص ختم دادرسی «م.ر»

هیات قضایی پرونده در حال مشورت برای اتخاذ تصمیم است

 سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده «م.ر» یکی از مقام‌های ارشد دولت دهم اعلام کرده که «هیات قضایی مشغول بررسی پرونده است و زمان پایان دادرسی مشخص نیست.» «محسن افتخاری» به «ایرنا» گفته «شعبه رسیدگی‌کننده هنوز ختم دادرسی را اعلام نکرده و هیات قضایی پرونده در حال مشورت برای اتخاذ تصمیم است. زمان پایان ختم دادرسی مشخص نیست زیرا هرچه پرونده حجیم‌تر باشد به‌طور طبیعی زمان بیشتری برای مطالعه نیاز دارد.» 

 

مهدی دواتگری، عضو کمیسیون امنیت مجلس به «شرق» می‌گوید: «به محض اینکه پایان دادرسی پرونده «م.ر» مشخص شود، قاضی پرونده یک هفته فرصت دارد تا بتواند برای پرونده حکم صادر کند.» نام «م.ر» نخستین‌بار سال 89 در مجلس هشتم به گوش رسید، درست زمانی که الیاس نادران از ردپای یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد در پرونده فساد بیمه گفت و از همان زمان به‌بعد نام «م.ر» با این پرونده در هم آمیخت.

 

حالا پنج‌سال از طرح بحث درباره این پرونده گذشته است. البته رییس کمیسیون اصل 90 مجلس معتقد است که دلیل کندی روند پیگیری پرونده «م.ر» مصونیتی بوده که او در چهارسال احراز سمت دولتی خود داشته و تازه یک‌سال است که روند رسمی رسیدگی به پرونده او آغاز شده است. با این حال دواتگری تاکید دارد که سمت دولتی- حتی در بالاترین سطح خود- هیچ مصونیتی برای افراد به وجود نخواهد آورد.

 

پرونده «م.ر» یکی از مسوولان ارشد دولت دهم اواخر اسفندماه سال گذشته با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه 76 دادگاه به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی قرار گرفت.  شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران طی دو جلسه و به‌صورت غیرعلنی به اتهامات متهم این پرونده رسیدگی کرد که جلسه نخست سوم خرداد‌ماه با حضور «د.س.ش» و «ج.الف» دونفر از متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و جلسه دوم 17خردادماه برگزار شد و دادگاه ختم رسیدگی را اعلام کرد.
 اخبار سیاسی - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------