آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

مراسم افطاری اصلاح‌طلبان در بنیاد باران



اخبار,اخبارسیاسی, بنیاد باران


اخبار سیاسی - مراسم افطاری اصلاح‌طلبان در بنیاد باران

سه‌شنبه‌شب نوبت بنياد باران بود تا ميزبان جمعي از اصلاح‌طلبان در سالن رايزن باشد. بنياد باران كه منتسب به محمد خاتمي رييس‌جمهور اصلاحات است سه‌شنبه شب هفتاد و هشتمين نشست ماهانه‌اش را همراه با ضيافت افطاري برگزار كرد.

ماه رمضان از نيمه گذشته و هنوز بازار افطاري‌ها ان هم از جنس سياسي‌اش گرم است. اصلاح‌طلبان هم مانند ديگر گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي كشور فرصت اين ماه را غنيمت شمرده و ديد و بازديد تازه مي‌كنند.

به نوشته اعتماد، سه‌شنبه‌شب نوبت بنياد باران بود تا ميزبان جمعي از اصلاح‌طلبان در سالن رايزن باشد. بنياد باران كه منتسب به محمد خاتمي رييس‌جمهور اصلاحات است و رياستش در حال حاضر به عهده جواد امام است سه‌شنبه شب هفتاد و هشتمين نشست ماهانه‌اش را همراه با ضيافت افطاري برگزار كرد.

در اين ضيافت شخصيت‌هايي همچون آيت‌الله موسوي بجنوردي، سيدمحمد خاتمي، موسوي لاري، جواد امام، داوود فيرحي، محمود زماني قمي، احمد خرم، محمدرضا تابش، فيض‌الله عرب‌سرخي، عبدالله ناصري، علي شكوري‌راد، جهانبخش خانجاني، محمدرضا خاتمي، داريوش قنبري، حسن رسولي، محسن صفايي‌فراهاني، مصطفي معين، جلال جلالي‌زاده، هادي خانيكي، الهه كولايي، غلامرضا ظريفيان، حسن گيوه‌چي، فخرالسادات محتشمي‌پور، شهربانو اماني و سيدمحمود دعايي و سيدحسام‌الدين سراج و همچنين علي يونسي، دستيار ويژه رييس‌جمهور و از چهره‌هاي نزديك به خاتمي نيز حضور داشتند.

موضوع نشست اين ماه بنياد باران بررسي علل افراطي‌گري در منطقه خاورميانه بود كه داوود فيرحي نيز به سخنراني در اين مورد پرداخت و در مورد ريشه‌هاي شكل‌گيري داعش و نحوه عمل اين گروه سخن گفت. استاد علوم سياسي دانشگاه تهران در بخشي از صحبت‌هايش تاكيد كرد كه داعش به دنبال احياي عصر هارون‌الرشيد است و خشونت را با باورهاي مذهبي در آميخته و به بيان تفاوت ميان داعش و القاعده پرداخته است.

از حواشي اين مراسم حضور خانواده زندانيان سياسي و همچنين گروهي از خانواده‌هاي قربانيان حوادث 88 بود. محمد خاتمي براي دقايقي بر سر ميز آنها حاضر شده و با آرزوي آزادي هر چه زودتر زندانيان سياسي با خانواده‌هاي قربانيان نيز ابراز همدردي كرد.

اخبار سیاسی - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------