آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

برنامه‌ احمدی‌نژادی‌ها برای تولد هاشمی



اخبار,اخبارسیاسی,احمدی‌نژاد


 اخبار سیاسی - برنامه‌ احمدی‌نژادی‌ها برای تولد هاشمی

آنها بی‌خیال «هاشمی» نمی‌شوند. این‌بار به بهانه تولدش می‌خواهند در مجتمع رسانه‌ای هما جمع شوند؛ جمع‌‌شدنی که ابتدا به نظر یک جشن تولد می‌رسید اما «عبدالرضا داوری» فعال رسانه‌ای نزدیک به «احمدی‌نژاد» می‌گوید جشنی در کار نیست بلکه سوم شهریورماه به بهانه 80سالگی «هاشمی» کارنامه، بینش و روش او به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

«احمدی‌نژاد» به‌ظاهر از سیاست کنار رفته اما سیاست‌ورزی‌اش همچنان ادامه دارد. تقابل با «هاشمی» هم از همان سال 84 از ارکان اساسی در اصول سیاست‌ورزی او بود. نتیجه هم گرفت. حالا یا خودش یا هوادارانش همچنان تصور می‌کنند که تقابل با هاشمی برای آنها سودآور است. «عبدالرضا داوری» که هر‌از‌گاهی در صفحه شخصی فیس‌بوک خود مطالبی در نقد هاشمی منتشر می‌کند، این‌بار هم خبر از برگزاری جلسه‌ای به مناسبت 80سالگی او داده است.

 

او به «شرق» می‌گوید: «هدف از این جلسه کمک به شناخت آقای هاشمی است. ما اعتقاد داریم که ساختار حقیقی قدرت جمهوری اسلامی را ایشان پایه‌گذاری کرده و نقش ویژه‌ای در آن داشته ‌است، به همین بهانه دوستانی که در بخش آموزش و پژوهش مجتمع رسانه‌ای هما فعالند تصمیم گرفتند به بهانه تولد ایشان یک جلسه هم‌اندیشی برپا کنند.»

«صادق زیباکلام» هم که پیشتر کتاب گفت‌وگو محور با هاشمی از او منتشر شده، حالا از سوی هواداران «احمدی‌نژاد» برای شرکت در این نشست دعوت شده ‌است. او در پاسخ به اینکه چرا طرفداران «احمدی‌نژاد» تصور می‌کنند که همچنان از تقابل با هاشمی سود خواهند برد؟ درحالی که فضای سیاسی کشور با سال 84 بسیار متفاوت است و شاهد آن هم انتخابات سال 92 است به «شرق» می‌گوید: «آقای احمدی‌نژاد برای بازگشت به قدرت در سه‌سال آینده برنامه دارد و نمی‌خواهد که در بی‌خبری کامل بماند.

 

آنها در سال 84 با تبدیل هاشمی به سمبل اشرافیت و احمدی‌نژاد به سمبل عدالت، دوگانه‌ای ساختند و از این تعارض بهره بردند و حالا هم تصور می‌کنند که با ادامه همان سیاست شاید بتوانند موفق شوند. اگرچه تصور آنها از قدرت هاشمی با واقعیت منطبق نیست، فکر می‌کنند که او همچنان در قدرت است.»
 اخبار سیاسی - روزنامه شرق
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------