آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

انتقاد آیت‌ا... سيدحسن خميني از انتشار مطالب توهين‌آميز



اخبار,اخبارسیاسی,سیدحسن خمینی

 

 اخبار سیاسی -  انتقاد آیت‌ا... سيدحسن خميني از انتشار مطالب توهين‌آميز:
 امام را همانطور که بود، بشناسانیم

 دوشنبه‌شب جمعی از مدیران و دست‌اندرکاران شبکه مجازی «آستان» با آیت‌ا... سیدحسن خمینی دیدار کردند.شبکه مجازی آستان یک پایگاه اینترنتی است که مطالبی درباره سیره حضرت امام و مصاحبه‌هایی با نزدیکان ایشان منتشر می‌کند و البته منتخبی از اخبار روز را نیز در این سایت بازتاب می‌دهد. گفتنی است فعلا نسخه آزمایشی آن مشغول فعالیت شده و در دسترس عموم قرار گرفته و ممکن است در نسخه نهایی تغییرات بیشتری در «آستان» به‌وجود بیاید.

شبکه مجازی آستان یک پایگاه اینترنتی است که مطالبی درباره سیره حضرت امام و مصاحبه‌هایی با نزدیکان ایشان منتشر می‌کند و البته منتخبی از اخبار روز را نیز در این سایت بازتاب می‌دهد. گفتنی است فعلا نسخه آزمایشی آن مشغول فعالیت شده و در دسترس عموم قرار گرفته و ممکن است در نسخه نهایی تغییرات بیشتری در «آستان» به‌وجود بیاید. شب گذشته کارکنان این سایت با سیدحسن خمینی در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دیدار کردند که حجج‌اسلام سیدیاسر و سیدعلی خمینی نیز حضور داشتند.

 

سیدحسن خمینی در این دیدار ضمن مطرح کردن توصیه‌هایی به فعالان رسانه‌ای حاضر در مراسم بر لزوم شناساندن ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به نسل‌های سوم و چهارم تاکید کرد. شاید این اولین گلایه رسمی یادگار امام از مطالبی است که در روزهای گذشته با انتساب به حضرت امام(ره) منتشر شد. سیدحسن خمینی با اشاره به انتشار برخی مطالب بدون سند و توهین‌آمیز علیه امام فرمودند: حتماً شنیده‌اید که می‌گویند امام(ره) برای غلبه بر هوای نفس خود، بر روی هندوانه نمک می‌پاشیدند و می‌خوردند؛ این کار عقلانی نیست.

 

امامی که من می‌شناختم اینطور نبود و چنین کاری نمی‌کرد. باید امام را همانطور که بود به نسل امروز و آینده بشناسانیم. اشاره سیدحسن خمینی به مطلبی است که به اشکال مختلف درباره زمان اقامت امام در نجف منتشر شده است که امام برای خود و مهمان خود در دو ظرف جدا هندوانه آوردند و وقتی مهمان برای تبرک اجازه می‌خواهد از هندوانه ظرف امام بخورد متوجه شور شدن آن می‌شود. البته این داستان به اشکال دیگر و در بازه‌های زمانی دیگر نیز در مباحث عامیانه مطرح شده است.

 

یادگار امام در ادامه خطاب به گردانندگان سایت آستان، تصریح کرد: باید مراقب باشید که درگیر روزمرگی نشوید و نشاطی را که لازمه یک رسانه پویاست، حفظ کنید. آگاه‌سازی جامعه در کنار گردآوری نسل‌های جدیدتر جامعه حول نام و نشان امام، از اهدافی است که باید در این سایت دنبال شود.

 

سیدحسن خمینی اضافه کرد: درباره موضوعات مهم روز از کارشناسان، همراهان و دوستداران امام سوال کنید که اگر امام امروز در قید حیات بودند، نظرشان درباره فلان موضوع چه بود. ایرادی ندارد اگر در این راستا نظرات متنوع، متفاوت و گاه مخالفی با یک موضوع بیان شود. مردم باید از نظرات مختلف آگاه شوند. پیش از سخنان نوه امام(ره)، مسئولان شبکه مجازی آستان- وابسته به معاونت فرهنگی حرم امام‌خمینی(ره)- گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کردند.


 اخبار سیاسی  -ارمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------