آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

واکنش دولت به نامه علی مطهری درباره رفع حصر



اخبار,اخبارسیاسی,سخنگوی دولت


 اخبار سیاسی - سخنگوی دولت:
ما به مساله حصر بی‌تفاوت نخواهیم بود/ضروری نمی‌دانیم اقدامات خود در رابطه با حصر را رسانه‌ای کنیم

سخنگوی دولت با بیان اینكه به مساله حصر بی‌تفاوت نیست، تاكید كرد: آقای مطهری نماینده شجاع، متدین و صریح‌اللهجه‌ای است که براساس وظایف قانونی خود مطالبی را بیان می‌کند ولی قطعا همه اطلاعات نیز در اختیار مطهری نیست

به گزارش «تیک»، محمدباقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه علی مطهری به رئیس جمهور پیرامون غیرقانونی خواندن مساله حصر و تهدید رئیس جمهور به سوال گفت: آقای مطهری نماینده شجاع، متدین و صریح‌اللهجه‌ای است که براساس وظایف قانونی خود مطالبی را بیان می‌کند ولی قطعا همه اطلاعات نیز در اختیار مطهری نیست. دولت در پاره‌ای از موارد ضروری نمی‌داند که اقدامات خود را رسانه‌ای کند.

وی با تاکید بر اینکه ما به مساله حصر بی‌تفاوت نخواهیم بود، اظهار داشت: ما برخود فرض می‌دانیم که تعهدات رئیس جمهور در زمان انتخابات عمل شود. گاهی برخی اخبار برای اقناع احساسات منتشر می‌شود اما ما می‌خواهیم در راستای آرامش جامعه و به شکلی که همه گروه‌ها رضایت داشته باشند اقدام کنیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به کلیات طرح آمران به معروف، نظر دولت در این خصوص چیست؟ تصریح كرد: من اطلاعات دقیقی در این مورد در دست ندارم. اجازه بدهید تا از جزییات لازم اطلاع پیدا کنم چون به دقت نمی‌دانم چه چیزی تصویب شده اما اینکه ستادی تشکیل شود که مغایر وظایف دولت عمل کند درست نیست.


 اخبار سیاسی -  تیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------