آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

حوادث ‌‌88 يك تجارتخانه پرسود شده‌ است!



اخبار,اخبار سیاسی,جعفر‌زاده ايمن آبادي

 

 اخبار سیاسی  - دلسوزان صف خود را از ‌کاسبان فتنه‌ جدا کنند
حوادث ‌‌88 يك تجارتخانه پرسود شده‌ است!

 يك عضو فراکسيون رهروان با توجه به حواشي جلسه راي اعتماد وزير پيشنهادي علوم، عملکرد نمايندگان را متفاوت از نظرات مردمي خواند و اظهار کرد: اغلب نمايندگان نظرات مردمي را استماع نمي‌کنند و افرادي هستند که هيچ نقشي در بهبود شرايط کشور طي حوادث سال ۸۸ نداشتند حالا بدون آنکه در پي اعتقادي باشند تجارت کرده و کاسبي مي‌کنند.

غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي در گفت‌و‌گو با ايلنا درباره علت راي عدم اعتماد مجلس به وزير پيشنهادي وزارت علوم، به موضوعات و محورهاي جلسه راي اعتماد و مشخصا حوادث سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: بالاخره يک سري حوادث تلخ در سال ۸۸ اتفاق افتاد که اين حوادث تلخ حالا يک دکان خوب و يک تجارت‌خانه مطلوب براي برخي افراد شده است تا منافع خود را تحت لواي آن حفظ کنند. بد‌تر از آن حوادث۸۸ را چماق کرده و به سبب اين ديگري را از ميدان به در مي‌کنند. وي خطاب به مسوولان ارشد کشور، اعلام کرد: من از مسوولان دلسوز نظام مي‌خواهم که صف خود را از اين کاسبان و تاجران فتنه جدا کرده و همان طور که مصالح نظام طلب مي‌کند با مسائل مربوط به حوادث ۸۸ برخورد کنند.

جعفر‌زاده ايمن آبادي در ادامه به قضاوت مردم درباره رفتار کاسبان فتنه اشاره کرد وادامه داد: مردم قاضيان خوبي هستند. با اين وجود تعجب بنده از عملکرد برخي از افراد است که چطور اجازه مي‌دهند تا کساني چماق فتنه را در دست بگيرند که در آن هيچ نقشي به معناي حمايت از منافع نظام نداشتند؛ کساني که تماشاگر و ساکت فتنه بودند ولي اين بيرق را در دست گرفته تا هرکسي که به مذاق آنان خوش نبود با چوب و چماق فتنه از ميدان به در شود.

 

اين عضو فراکسيون رهروان در پاسخ به اين سئوال که نتيجه استيضاح فرجي دانا و عدم اعتماد به نيلي احمد آبادي چه خواهد بود، اظهار کرد: اتفاق خوبي رخ نداد و مردم از نتيجه اين رفتار مجلس اظهار ناراحتي مي‌کنند. به شخصه عرض مي‌کنم که صد‌ها پيامک در‌‌ همان لحظات ابتدايي پس از رد صلاحيت آقاي نيلي احمدي آبادي به دست من رسيد که محتواي آن ابراز نارضايتي از عملکرد مجلس شوراي اسلامي بود. مردم از چنين رفتارهايي گلايه‌مند هستند.

وي ادامه داد: اين واقعا تعجب آور است. چون مردم بيشتر از هر مسوول ديگري با نمايندگان حوزه‌هاي انتخابيه خودشان در ارتباط هستند ولي چنين اتفاقاتي نشان مي‌دهد اين ارتباط در برخي موارد به خوبي برقرار نشده است.

 

بخش عمده اين عدم ارتباط به نمايندگان حوزه تهران مربوط مي‌شود که به نظر مي‌رسد اغلب اين دوستان نظرات مردمي را کمتر استماع مي‌کنند. به گفته او، اينکه برخي رسانه‌ها تحليلي مبني بر عدم ارتباط گيري نمايندگان با مردم و به سبب آن تمايز مجلس دهم از مجلس نهم ارائه مي‌دهند نشات گرفته از همين مسائل است که بازتاب نظرات مردمي است که طبعا چنين بازتاب‌هايي قرار نيست به مذاق برخي نمايندگان و جريان‌هاي سياسي مطلوب باشد.


  اخبار سیاسی  - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------