آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

سرانجام مه‌آفريد در انتظار زنجاني!



اخبار,اخبارسیاسی,بابك زنجاني


اخبار سیاسی  - شايد سرانجام مه‌آفريد در انتظار زنجاني باشد

اين متهم اقتصادي نبايد از اين بابت كه تنها يك بدهكار است آسوده باشد، زنجاني با همكاري نكردن در اين پرونده، اتهامات خود را سنگين‌تر كرده است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با بيان اينكه بابك زنجاني براي تسريع در روند رسيدگي به پرونده‌اش همكاري نمي‌كند، گفت: اگر اين فرصت‌سوزي‌ها ادامه پيدا كند به ضرر او تمام خواهد شد و بايد در انتظار حكمي همچون حكم امير منصور آريا باشد.

به گزارش آنا، عزت‌الله يوسفيان‌ملا، درباره آخرين وضعيت پرونده «بابك زنجاني»، گفت: روند بررسي اين پرونده پيشرفت خوبي ندارد و نياز است تمامي دستگاه‌هاي مرتبط براي اين پرونده، بسيج شوند. وي با بيان اينكه بابك زنجاني هيچ نگراني براي رسيدگي به پرونده‌اش ندارد، تصريح كرد: اين متهم اقتصادي نبايد از اين بابت كه تنها يك بدهكار است آسوده باشد، زنجاني با همكاري نكردن در اين پرونده، اتهامات خود را سنگين‌تر كرده است.

يوسفيان‌ملا، ادامه داد: مساله بابك زنجاني هم مثل پرونده اختلاس سه هزار ميلياردي است و ممكن است در ابتدا خودش را به عنوان بدهكار بانكي فرض كند اما من نگران هستم كه بدهي‌هايش به مشكل بزرگي تبديل شود كه ديگر راه بازگشت نداشته باشد.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس، با بيان اينكه اگر پرونده بابك زنجاني به اين شكل جلو برود امكان دارد پرونده وي از بدهكار به اخلالگر در امور اقتصادي تبديل شود، تصريح كرد: حكم اخلال در امور اقتصادي مشخص است زيرا تاكنون بابك زنجاني هيچ‌گونه همكاري و همراهي با دستگاه قضايي نداشته است و اطرافيان وي كه اطلاعات داشتند نيز در جهت نجات وي اقدام نكردند و همان ذهنيتي كه قبل از اعدام اميرمنصور آريا داشت زنجاني هم همان شايبه را در ذهن دارد.

نماينده آمل در مجلس، با بيان اينكه ما هيچ تمايلي به اعدام بابك زنجاني نداريم، گفت: اعدام اين فرد هيچ نفعي براي نظام ندارد و با اين كار بدهي‌هاي وي به دولت پرداخت نمي‌شود؛ آنچه ما به دنبال آن هستيم تسويه بدهي‌هاي دولت و بازگشت پول‌هاي كشور از خارج است كه اين فرد در بانك‌هاي مالزي و تاجيكستان و... واريز كرده است. 


  اخبار سیاسی -  آنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------