آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

هاشمی: مشکل صداوسیما، جذب مردم است



اخبار,اخبار سیاسی,هاشمی


 اخبار سیاسی - هاشمی: مشکل صداوسیما، جذب مردم است

نباید از طرح بحث های جدّی در جامعه ترسید و باید فضا برای طرح افکار و حرفهای مختلف براساس آیه شریفه: فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه، باز باشد. ولی در حال حاضر به رغم وجود حدود 20 کانال تلویزیونی در کشور چون مباحث یکجانبه مطرح می شود مخاطبان زیادی را جذب نمی کند، چرا که فحاشی، توهین و اهانت و هیاهو، هیچگاه پاسخ تفکر و استدلال نبوده و نخواهد بود

آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن بیان اینکه ' افکار عمومی، دیگر تفکر و ادبیات افراطی را نمی پذیرد'، تاکید کرد: چنانچه به این نوع تفکر در جامعه قانع باشیم نه تنها در جا خواهیم زد بلکه عقب گرد خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، در گزیده سخنان ایشان در دی ماه سال 92 آمده است:

افکار عمومی بیدار و هوشیار، دیگر تفکر و ادبیات افراطی را نمی پذیرد و شکل نمی گیرد و چنانچه به این نوع تفکر در جامعه قانع باشیم نه تنها در جا خواهیم زد بلکه عقب گرد خواهیم داشت.

نباید از طرح بحث های جدّی در جامعه ترسید و باید فضا برای طرح افکار و حرفهای مختلف براساس آیه شریفه: فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه، باز باشد.با اینکه منطقی بهتر از منطق اهل بیت(ع) در جهان وجود ندارد ولی در حال حاضر به رغم وجود حدود 20 کانال تلویزیونی در کشور چون مباحث یکجانبه مطرح می شود مخاطبان زیادی را جذب نمی کند، چرا که فحاشی، توهین و اهانت و هیاهو، هیچگاه پاسخ تفکر و استدلال نبوده و نخواهد بود.

چه بخواهیم چه نخواهیم در عصری که هر روز در آن، دریچه جدیدی از علوم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باز می شود و شاهراههای اطلاعاتی و ارتباطی بسیار زیاد و متنوعی خلق می شود، نمی توان مانع ایجاد کرد بلکه باید با شناخت دقیق و علمی و تشکیل کمیته های مختلف، موضوعات را مدیریت و به آن جهت داد.


  اخبارسیاسی  - پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------