آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

رئیس پلیس اینترپل ناجا : خاوری هفته آینده به ایران بازگردانده می‌شود



اخبار,اخبارسیاسی,خاوری


 اخبارسیاسی  - رئیس پلیس اینترپل ناجا خاوری هفته آینده به ایران بازگردانده می‌شود

رئیس پلیس اینترپل ناجا گفت: پلیس اینترپل در تلاش است که هر چه سریع‌تر و حتی اگر همه شرایط میسر شود، تا هفته آینده محمود خاوری را از کشور کانادا به ایران بازگرداند.

سردار مسعود رضوانی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعلام این خبر افزود: با پلیس اینترپل «اوتاوا» وارد مذاکره شده‌ایم و مدارک در مورد آقای خاوری نیز برای آنها ارسال شده است و منتظریم پلیس اینترپل با بررسی مدارک، خاوری را به کشور بازگرداند.

وی در مورد اینکه آیا اطلاع دارید که خاوری در کدام شهر کانادا زندگی می‌کند گفت: در حال حاضر خبری در این‌باره نمی‌توانیم اعلام کنیم اما با ارتباط موثری که با پلیس اینترپل کانادا داریم از وجود خاوری در کشور کانادا با خبر هستیم و به زودی او را به کشور باز می‌گردانیم.

رئیس پلیس اینترپل ناجا همچنین در مورد استرداد مجرمان در کشور گفت: امسال 9 مورد استرداد مجرمان  داشته‌ایم و استرداد به این معنا است که ما مجرمین را جابجا کرده‌ایم. استرداد ما با کشورهای ارمنستان، امارات، افغانستان و ترکیه بوده است و همچنین با کشور ترکیه نیز روادیدی را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از سال 91 تاکنون حدود 400 نفر حکم قضایی داشته‌اند و توسط پلیس اینترپل دستگیر شده‌اند، گفت: امسال 41 نفر در سطح دنیا دستگیری داشته‌ایم که 13 نفر از امارات، 8 نفر از ترکیه و چند نفر دیگر نیز از ازبکستان در این دستگیری‌ها بوده‌اند.


 اخبارسیاسی  - آنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------