آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

رکن سوم اعتدال لو رفت!!!



اخبار,اخبارسیاسی,رسایی


  اخبار سیاسی  - آخر طنز
 رکن سوم اعتدال لو رفت!!!

جناب رسايي در صحن علني مجلس گفتند: اي غرب زده ها اين اعتدال نيست بلکه کاريکاتور اعتدال است. ايشان با گفتن اين سخن ابعاد تازه اي را از اعتدال در صحن علني مجلس افشا کردند. در گذشته نيز گفته شده بود: زير لحاف اعتدال چه خبر است؟ حالا ديگر معلوم شد چه خبر است.

آقايان دارند زير لحاف اعتدال کاريکاتور اعتدال را ميکشند؛ اساسا کشيدن يک سري معناهاي بدي دارد و از آنجايي که ما ميدانيم اعتدال چيز خوبي نيست پس کشيدنش هم خوب نيست.

 

ما ميترسيم اين اعتدال، اعتياد هم داشته باشد و از اين به بعد اگر جوان معتاد را برديم آزمايشگاه تا نوع اعتيادش مشخص شود؛ ممکن است معلوم شود که شخص معتاد، به اعتدال اعتياد داشته باشد. اين اعتياد از انواع جديد اعتياد است. اميدواريم قبل از همه گير شدن اعتياد اعتدال، مسئولان در جهت ريشه کني آن اقدامات فرهنگي وهنري بيشتري انجام دهند، البته معتاد بيمار است نه مجرم.

 

مسئولان بايد هرچه سريعتر به اين مورد رسيدگي کنند وبساط لحاف را کلا از کشور جمع کنند. دليل اصلي ما براي گفتن اين مطلب اين است که هيچ گونه نظارت انتظامي به زير لحاف اعتدال وجود ندارد. البته اگر لحاف اعتدال براي افزايش جمعيت کشور باشد، موردي ندارد.

 

اعتدال تا کنون بر دونوع يافت شده بود يکي لحافش که بسيار گرم ونرم است وهيچ گونه نظارت انتظامي بر زير آن نيست. دوم کاريکاتورش، نوع سوم آن هم يک چيزي است مثل بيماري اعتياد،که توسط خودمان کشف شد و اميدواريم ماهم بتوانيم در مجلس حضور پيدا کنيم واين کشف بزرگ را با داد وفرياد افشا کنيم.


حالا اگر يک ذره به کلمه غرب زده ها در جمله رسايي با عينک نگاه کنيم، خيلي چيزهاي ديگر مشخص ميشود ما براي روشن شدن افکار عمومي اين کلمه را بيش از حد مجاز واکاوي ميکنيم. غرب زده ها چند معنا دارد؟ البته مافقط به غرب زده ميپردازيم وبا “ها”ش فعلاً کاري نداريم زيرا ممکن است بوهايي به مشام برسد پس لطفا “ها” نکنيد.

 

اولين معنا اين است که غرب زده است و در رفته پس بايد ماهم برويم غرب را بزنيم وبعد فرار کنيم، دومين معنا اينجا خودش را نمايان ميکند که غرب را بصورت تفاوت فرهنگي زده است مثل سرمازده يا خواب زده يا اصلا همين سرزده که همه شان معناهاي خوبي ندارند؛ ميشود گفت ساپورت بخاطر ديدزدگي جايش را در ميان برخي از جوانان ما باز کرد. سومين معنا در اين است که در غرب، زده باشند، مثلا رئيس جمهور مارا در ژنو با گوجه زده باشند اين از همه بدتر است چون درد دارد، در اينجا واژه غرب زدگي معناي گوجه زدگي هم دارد که نتايج خوبي به همراه ندارد.


اما عصبانيت آقاي رسايي براي لغو سخنراني ايشان در دانشگاه است، خب بارها گفته شده است که دانشگاه بايد به آرامش برسد حالا کساني که برخي از سخنراني ها را لغو کرده اند به اين نتيجه رسيده اند که دانشگاه آرامش خودش را از دست ميدهد و ممکن است شعارهاي فوتبالي در دانشگاه داده شود. خُب اين حضور ميتواند براي آرامش دانشگاه بسيار مضر باشد اين يک امر بسيار طبيعي است شايد با آزادي بيان مغايرت داشته باشد اما خدارا شکر بيشتر آقايان اين شعار آزادي بيان را ساخته وپرداخته غرب زده ها ميدانند، در دولت قبل هم اوضاع برهمين منوال بوده است براي آرامش دانشگاه معمولا از خودشان دعوت ميکردند.
اغمايتانيم...


 اخبار سیاسی  - آبتين تيدره چي‎, ابتکار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------