آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

باهنر: کسی دلواپس مذاکرات هسته‌ای نباشد



اخبار,اخبارسیاسی, مذاکرات هسته‌ای


 اخبار سیاسی  -  باهنر: کسی دلواپس مذاکرات هسته‌ای نباشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درست هزینه کردن از راهکارهای جبران مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: بودجه ای که برای کشور به تصویب می‌رسانیم بودجه کمی نیست؛ به طوریکه بودجه مصوب در سال جاری ۸۶۰ هزار میلیارد تومان است که درست هزینه نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر چهارشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اقتصاد ریاضتی نیست؛ بلکه درست تولید و مصرف کردن است.

وی تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های اقتصادی به دولت کمک می‌کنیم که البته دولت نشان داده است که تدبیر و عقلش خوب بوده و خوب کار می‌کند.

باهنر با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف اظهار کرد: جمهوری اسلامی در مردمسالاری دینی، دفاع، توسعه، بهداشت و درمان و بسیاری از موضوعات دیگر موفق بوده اما در اقتصاد و رفاه از موفقیت لازم را داشته است.

وی درباره مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: کسی دلواپس مذاکرات هسته‌ای نباشد؛ چراکه کسی نمی‌تواند خطا کند و نظارت لازم وجود دارد ضمن اینکه عده‌ای نباید فکر کنند خواب، خوراک و مشکلات اقتصادی ما به ۱+۵ پیوند خورده است.

باهنر یادآوری کرد: امام خمینی(ره) مردم را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانستند و از همان روزهای اول می‌خواستند تکلیف مردم را با حکومت روشن کنند که بر اساس نظر ایشان جمهوری اسلامی با انتخاب مردم تشکیل و قانون اساسی بوجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نیز تلاش‌های حضرت امام در صدور انقلاب اسلامی به بار نشسته و پس از 36 سال از پیروزی انقلاب تاکنون چهار دیکتاتور در کشورهای اسلامی به زیر کشیده شده اند که این مساله بر اثر بیداری اسلامی نشات گرفته است.


  اخبار سیاسی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------