آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

اولین جلسه زمستانه مجلس فردا تشکیل می‌شود



اخبار,اخبارسیاسی,لایحه بودجه سال 94


 اخبارسیاسی  - فردا؛ آغاز رسمی بررسی لایحه بودجه سال 94

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه بودجه سال 94 از فردا به صورت رسمی توسط نمایندگان آغاز می شود.

حسین سبحانی نیا در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه سال 94 گفت: لایحه بودجه سال 94 امروز چاپ و در بین نمایندگان توزیع خواهد شد بنابراین بررسی این لایحه به صورت رسمی فردا آغاز می شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان نمایندگان از فردا به مدت 5 روز فرصت دارند پیشنهادات خود در مورد لایحه بودجه را به کمیسیون های مربوطه ارائه دهند، افزود: کمیسیون‌هاى تخصصى تا 10 روز فرصت دارند گزارش بررسی های خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند.

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق موظف است حداکثر ظرف پانزده روز پس از پایان مهلت گزارش کمیسیون تخصصی، ضمن رسیدگى به گزارش این کمیسیون ها گزارش نهایى خود را تنظیم و به مجلس شوراى اسلامى ارائه کند، ادامه داد: مهلت رسیدگی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق حداکثر تا پانزده روز با موافقت هیأت رئیسه قابل تمدید است.

سبحانی نیا با بیان اینکه پس از طی حداکثر 45 روز، گزارش کمیسیون تلفیق برای بررسی به صحن علنی ارائه میشود، توضیح داد:  زمان متعارف در نظر گرفته شده برای بررسی بودجه دو هفته به صورت دو نوبته است.

وی با بیان اینکه با توجه به تصویب برخی از تبصره ها در قانون تنظیم مقررات مالی دولت فشار کاری صحن در بررسی لایحه بودجه 94 کمتر است، تصریح کرد: در صورت موافقت شورای نگهبان با این قانون بخشی از تبصره های لایحه بودجه حذف خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد که بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس تا اواسط و تا قبل از پایان بهمن ماه به پایان برسد.

 

                                  ...................................................


اولین جلسه زمستانه مجلس فردا تشکیل می‌شود

اولین جلسه علنی نمایندگان مجلس در فصل زمستان فردا (یکشنبه) با دستور کار بررسی لایحه خروج از رکود تشکیل می‌شود.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری پس از دو هفته تعطیلات و سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، نشست علنی خواهند داشت.

وکلای ملت در این دوره کاری لایحه خروج غیرتورمی از رکود را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند تا پیش از آغاز رسیدگی به لایحه بودجه سال 1394 کل‌کشور، لایحه خروج از رکود به پایان برسد و مبنای بررسی بودجه سال آینده شود.

به نظر می‌رسد جلسات علنی مجلس در جریان بررسی لایحه خروج از رکود به صورت دو شیفته و هر روز برای بررسی سریع‌تر آن برگزار شود.

پارلمان پیش از این طرح احکام دائمی لوایح بودجه‌های سنواتی را نیز مورد بررسی قرار داده و به تصویب رسانده بود تا با توجه به این دو طرح مهم (احکام بودجه و خروج از رکود) لایحه سال آینده را مورد رسیدگی قرار دهد.
 
 اخبار سیاسی  - خانه ملت,فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------