آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

براي احمدي نژاد آرزوي مرگ نكنيد



اخبار,اخبارسیاسی, احمدی‌نژاد


 اخبار سیاسی  - علت حمله اصولگراها به احمدي‌نژاد

ياد همه هست كه محموداحمدي نژاد در نظر اصولگرايان مبدل شده بود به مردي كه در برابر همه ايستاده است و قصد دارد يك تنه استكبار داخلي و خارجي را از ميان بردارد. چند وقت گذشت و رئيس دولت هاي نهم و دهم روش كاري خود را از اصولگريان جدا كردند و در ميان آنها شد، آدم بد قصه!اين داستان تا آنجايي پيش رفت كه اصولگرايان تبديل شدند به دشمن درجه يك احمدي نژاد و در خفا و آشكارا به او بد و بيراه مي گفتند.

  حميدرضا ترقي: می‌خواهند هر هفته اصولگرایان را وادار کنند اظهار نظری درباره احمدی‌نژاد داشته باشند


محمدرضا خباز: اظهار نظر علم الهدی درباره احمدی‌نژاد خیلی دیر است و آرزوی مرگ داشتن برای فرد مناسب نیست.


عبدالرضاداوري: «احمدی‌نژاد راه را عضوی رفته است و مرده» با صحبت‌ها و حمایت‌های گذشته علم الهدی از احمدی‌نژاد همخوانی ندارد.


محمدرضا مير تاج الديني: از حضرتعالی که  مدافع ولایت هستید انتظار این بود که نظرات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار می دادید

ياد همه هست كه محموداحمدي نژاد در نظر اصولگرايان مبدل شده بود به مردي كه در برابر همه ايستاده است و قصد دارد يك تنه استكبار داخلي و خارجي را از ميان بردارد. چند وقت گذشت و رئيس دولت هاي نهم و دهم روش كاري خود را از اصولگريان جدا كردند و در ميان آنها شد، آدم بد قصه!اين داستان تا آنجايي پيش رفت كه اصولگرايان تبديل شدند به دشمن درجه يك احمدي نژاد و در خفا و آشكارا به او بد و بيراه مي گفتند.در تازه ترين اظهار نظر اهالي اصولگرايي، احمد علم الهدي كه روزگاري احمدي نژاد را عزيز خود مي دانست ، او را مرده و عوضي رفته، مي‌داند. صحبت هاي علم الهدي سبب شد تا به بررسي وضعيت حياتي احمدي نژاد بپردازيم و از صاحبنظران در جناح‌هاي مختلف بپرسيم دليل اين اظهارات و تغيير موضع علم الهدي و طيف مانند او چيست!؟


  اين بازي اصلاح‌طلبان  است
حمیدرضا ترقی از‌‌ همان ابتدا می‌گوید درباره هر بحثی که مربوط به آقای احمدی‌نژاد شود، صحبت نمی‌کنم و توضیح می‌دهد: این بازی‌اي است كه اصلاح طلبان درآوردند و هر هفته سوال‌هايی درباره احمدی‌نژاد می‌پرسند.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اعتقاد دارند این اصلاح‌طلبان هستند که می‌خواهند هر هفته اصولگرایان را وادار کنند اظهار نظری درباره احمدی‌نژاد داشته باشند و می‌افزاید: دیگر نمی‌خواهم در پازل اصلاح‌طلبان بازی کنم. بر فرض اینکه طرح شدن نام احمدی‌نژاد خواسته اصلاح‌طلبان است، نام برده شدن او در رسانه‌ها چه نفع و ضرری دارد. ترقی در این باره می‌گوید: با نفع و ضرر این موضوع کار ندارم. اصلاح‌طلبان می‌خواهند موضوع احمدی‌نژاد را همچنان زنده نگه‌دارند. آنها این مسئله را به عنوان فضای دو قطبی در کشور دنبال می‌کنند.


  اصولگرايان دنبال بازي نيستند
 او نیز در خصوص این سوال که مگر احمدی‌نژاد دیگرجایگاهی در عرصه سیاست ندارند که نباید درباره او سوال کرد، اظهار می‌کند: اگر همین سوال را جواب بدهم، به خواسته اصلاح‌طلبان عمل کرده‌ام. اگر بگویم جایگاهی دارد یا نه، هر دو اشکال دارد. هر هفته این سوال پرسیده می‌شود. این ششمین هفته‌ای است که اصلاح‌طلبان مطرح می‌کنند. از سوی دیگر ترقی زیر بار نمی‌رود که شاید بازی در زمین اصولگرایان است و تاکید می‌کند: ‌ اصولگرایان که دنبال بازی نیستند. سوال را روزنامه‌های اصلاح‌طلب طرح می‌کنند و می‌گویند بهانه سوال ما صحبت‌های آقای علم ‌الهدی درباره احمدی‌نژاد است.  


   براي احمدي نژاد آرزوي مرگ نكنيد
 اما از سوی دیگر محمدرضا خباز، اصلاح طلب مجلس هشتم معتقد است که زمانی باید درباره افراد اظهار نظر کرد که ترتیب اثر داشته باشد. به این معنا که فرد خاطی فرصت اصلاح‌ داشته باشد. وی می‌گوید اگر قرار است کسی مورد امر به معروف و نهی از منكر شود باید زمانی صورت بگیرد که همچنان قدرت در اختیارش باشد. خباز می‌افزاید که اظهار نظر پیرامون شخصی که دیگر در قدرت نیست بیهوده خواهد بود اما بايد انتقاد به روش و بدعت‌های او صورت گيرد تا جامعه مجدد در مسیر گمراهي حرکت نکندنماینده سابق مجلس شورای اسلامي بر این باور است که اظهار نظر علم‌الهدی درباره احمدی‌نژاد خیلی دیر است و آرزوی مرگ داشتن برای فرد مناسب نیست. با این حال برای اینکه اشتباهات گذشته تکرار و کشور با آزمون و خطا اداره نشود، انتقاد کردن از روش‌های دوره‌های گذشته کار مناسبی است. 


  آقايان جاي توهين،عذر خواهي كنند
وی با بیان اینکه دود اشتباهات تنها به چشم مردم می‌رود، خطاب به افرادی که زمانی از احمدی‌نژاد حمایت‌ می‌کردند و امروز نظرشان ۱۸۰ درجه تغییر کرده می‌گوید: ‌ آقایان اگر از حمایت‌های گذشته خود نسبت به احمدی‌نژاد پشیمان شده‌اند به جای اینکه بگویند فلانی مرده است، با شهامت از مردم عذرخواهی کنند. به اعتقاد خباز، کسانی ایمان واقعی دارند که شهامت عذرخواهی از مردم را دارند. نماینده سابق مجلس شورای اسلامی می‌گوید آقایان اعلام عذرخواهی کنند تا افرادی هم که به دلیل حمایت‌های آنها مسیر را اشتباه رفتند خطای خود را بدانند تا از بار مسئولیت‌شان کاسته شود. 


   جامعه مخالف جمله علم الهدي است
با این حال عبدالرضا داوری معتقد است، «احمدی‌نژاد راه را عضوی رفته است و مرده» با صحبت‌ها و حمایت‌های گذشته علم الهدی از احمدی‌نژاد همخوانی ندارد. وی می‌گوید خبرنگاران فضای مصاحبه‌ها را طوری مخابره کردند که صحبت‌های امام جمعه مشهد نادرست برداشت ‌شود.

 

مسئول تشکیلات هما در دوران احمدی‌نژاد مي‌گويد: با توجه به‌شناختی که از آقاي علم الهدی و علاقه ایشان نسبت به گذشته ایشان دارم، بعید می‌دانم وی چنین ادبیاتی نسبت به رئیس‌جمهور گذشته داشته باشند. داوری تاکید می‌کند باور ندارد که این صحبت‌ها، واقعی باشد چرا که واقعیت جامعه مخالف عبارت احمدی‌نژاد راه را عوضی رفته است و مرده» در همين راستا میرتاج‌الدینی معاون دولت دهم در جواب به اظهارات علم‌الهدی گفته است احمدی‌نژاد فرزند انقلاب و یاور ولایت است و با رهبری پیوند ناگسستنی دارد.


  تعجب از طرز صحبت علم الهدي
ميرتاج‌الديني  مي گويد: گمراهي «آقای احمدی نژاد یک نفری بود که عوضی رفت، مرد و تمام شد احمدی نژاد جریان نیست او در مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد»، این ادبیات زیبنده عالم بزرگواری همچون حضرتعالی نبوده و تعجب بسیاری را برانگخیت.دکتر احمدی نژاد مردی است که ۸ سال تمام برای ملت بزرگ ایران خدمت کرد و میلیون ها انسان به‌ویژه محرومان را شیفته انقلاب و نظام اسلامی کرد.

 

ميرتاج‌الديني با اشاره به برخي فرمايشات رهبر معظم انقلاب درباره احمدي‌نژاد خطاب به علم‌الهدي مي گويد:از حضرتعالی که از چهره‌های شاخص و انقلابی و مدافع ولایت هستید انتظار این بود که نظرات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار می دادید.او در مقابل ولایت نایستاد و اگر موارد شاذی پیش آمد و عده ای خواستند آن را به عنوان تقابل با ولایت القا  کنند یا اقدام و اعلام تبعیت ایشان از رهبری معظم انقلاب به پایان رسید.


اخبار سیاسی  - قانون

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------